24. mar 2007 Følger: 206 Følgere: 201 Heste: 5 Emner: 117 Svar: 250
Havde nær gåde galt :/ {{forumTopicSubject}}
Var hjemme hos min veninde i weekenden, og vi viste godt det snart var tid til hendes hoppe skulle fole. om lørdagen kl halv 11 råbte hendes mor på os, vi skulle komme ned fordi Flimmer (hoppen) havde lagt sig på folden.. vi var nede og havde tøj på inden der var gåde 5 min.. vi kunne se to ben stikke lidt ud a flimmer. men der skete ikke mere, efter en halv time ringede vi til dyrlægen og han sgde at hovede nok lå forkert på føllet så der var en som skulle stikke en arm ind og få rettet det .. vi var 5 mennesker tilat Holde flimmer for hun kunne ikk stå stille det gjorde så ondt på hende at hun virkelig hylede som jeg ALDRIG har hørt en hest hyle før.. Det var ikk til at holde ud a hører på det gjorde os ondt i os mennesker, det var forfærteligt .. hun havde det ikke godt hun var træt .. vi fik endelig lagt hovede rigtig på føllet og så fik hun lov til at lægge sig ned også kom det dejligeste hingste føl Rødt med 3 høje sokker og en rigtig flot blis.. Han blev døbt Fighter efter 1 time og et kvarter kom ham .. Det er et mirakel han overlevede for en folening må højst tage 30 min.. for så bliver der ildmangel til føllet .. Flimmer lå bare og lå i 10 min ca .. vi troede seriøst vi havde mistet hende .. hun lå som min Ronja da vi styrtede og hun brækkede nakken og var død .. kunne ikk holde ud at se hende sådan .. men de har det begge godt nu og føllet er dejligt og Min veninde har fået lov at beholde ham (:
mar 2007
Følger: 206 Følgere: 201 Heste: 5 Emner: 117 Svar: 250
Havde nær gåde galt :/
Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside