{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  opstaldnings sted
  • #1   9. jun 2008 har den hjemme og det er sku ikk så hyggeligt når man selv skal muge det var nemmere da de stod på rideskolen.... plus siden ved at ha dem hjemme er at det er bare og gå ud af døren så er man hos dem.... det er også nemmere hvis vi skal ud og ride vi skal ikke først bruge tid på at transportere ...

• #2   9. jun 2008 hov jeg fik vist ikk skrevet om vores...
    Josefine står opstaldet på noget der hedder annexgården, der er et bosted for retaderet, der er en del heste opstaldet, Freja ejes rigtigt af dem der ejer gården...

Selve stedet er kanon, det eneste man selv skal sørger for er at fjerne klatter i boksen, smed og foder hvis man vil fodre med andet end havre og byg...
    Der er et lille ridehus , lækker udendørsbane, store folde, og rigtig fed natur og skov man kan ride i...
    Vi giver 650 kr for at have josefine opstaldet, og 900 for hest mener jeg det er

• #3   9. jun 2008 jeg har mine hjemme, det er der både fordele og ulemper ved, fordele er at man bare lige kan gå ud og snakke ogh tage en ridetur.
    ulemper er at de skal tranporteres hvis ma vil modtage undervisning på dem

• #4   10. jun 2008 Rosa står i en privat stald - vi ville ønske, vi kunne have hende hjemme, så ville hun blive redet mere.

Men hun bliver passet super godt, der hvor hun står. Pris 1250 pr måned

Kommentér på:
opstaldnings sted

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce