jeg tabte håbet {{forumTopicSubject}}
her er historien :
fra 3 dage side gik jeg ind i hestegalleri for første gang .. selvom jeg har haft bruger i 2 år.
og jeg så en rigtig nuttet føl. som jeg ville købe. den var lige billig. lige det penge jeg kan give. men min mor siger at jeg ikke må få den! jeg søger dag og nat efter hestepensioner så jeg kan opstalde min kommende føl der (måske kommende) MEN min MOOOOOR!!!!! er studerende .. (fucked op skole !!!!!!! ) gud jeg er sur! min mor siger du må godt få en. men ikke i denne år! når jeg er færdig med min studier! fuck for helvede! der er en der vil købe den til sin nevø... og jeg er ikke irriterret over det, det er bare fordi jeg elsker deb føl så meget!
min mor siger lad hende bare købe den. du kan købe den af hende når hun er træt af den! fuck for fanden! undskyld jeg bander! jeg er bare så ked af det! jeg elsker den føl så meget! hun fatter ikke en skid!
sådan en føl kan man ikke blive træt af! grrrrrr!!!!!!! :'(.
hun forstår jo selvfølelig ikke hvordan det er at være forelsket i et dyr!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
fuck mand! det er jo bare 3000 kr!!!!!!!!!!!!!!!!! Hvad synes i??? vil godt vide, hvordan i ville have det hvis jeres mor var sådan!???? :'[
jan 2006
Følger: 91 Følgere: 138 Heste: 6 Emner: 400 Svar: 3.376
Et er en pony/hest , men et føl kræver jo meget mere.
Der går 3 år inden den kan rides, husk det.
Du skal lægge utrolig meget arbejde i den, før den bliver god som ridehest.
Og det koster jo også penge at få den tilredet.
Kan du overhovedet passe den til den tid?
apr 2007
Følger: 38 Følgere: 33 Heste: 2 Emner: 41 Svar: 302
Og ja, nu har jeg så endelig fået en, jeg mistede håbet et par gange, men holdt fast, og søgte dag ud, og dag ind, og nogen gang fandt jeg bare den perfekte, men så ditten, og datten, og min mor ser meget negativt på tingene, men min far ser posetivt, heldigvis...
Kan godt følge dig...
mar 2006
Følger: 125 Følgere: 126 Heste: 3 Emner: 803 Svar: 5.480
2. du har jo aldrig mødt føllet, eller arbejdet med det så hvordan kan du ELSKE det og være helt 100 på at det lige er DEN hest det skal være?
3. sådan har min mor været i 2 år, dog siger hun at vi ikke har nok penge lige nu og derfor ikke kan betale hvis der kommer en dyrlæge regning. - man skal altså også tænke dét igennem, at have hest. det er altså et stort ansvar.
jul 2006
Følger: 177 Følgere: 166 Heste: 6 Emner: 330 Svar: 2.555
men det efter følgende...
der skal vaære penge til opstaldning, dyrlæge, smed, udstyr, foder, forsikring.
plus tid til træning.. der er meget arbejde i et føl der skla trænes og vænnes til ting...
nov 2007
Følger: 7 Følgere: 5 Emner: 3 Svar: 33
nov 2007
nov 2007
nov 2007
jan 2006
Har du tænkt dig selv at tilride den?
jul 2006
Følger: 177 Følgere: 166 Heste: 6 Emner: 330 Svar: 2.555
du kan sagtens nå det endnu... jeg har haft parter indtil jeg fik Medea her sidste år...
ikk for noget men hvis du ikk engang vil prøve at finde noget arbejde så bør du heller ikk have lov til at have en hest...
jeg knokler en hvis legmsdel ud af bukserne + skole for at tjene penge til at holde hest. mine forældre kan ikk batale noget jeg betaler alt selv.. troede også at jeg havde masser af penge da jeg købte hende men det går stærkt...
det kan godt være din veninde siger du kan have hesten stående gratis hos hende nu.. men det bliver også dyrt for hende efter hånden hvis hun skla betale for din hest...
nov 2007
jan 2006
nov 2007
jan 2006
nov 2007
maj 2005
Følger: 114 Følgere: 112 Heste: 3 Emner: 103 Svar: 3.697
Noget helt andet, man skal have tiden til det, man skal opdrage på det, lære den ting.. lære den gå pænt i snor, blive børstet, stå bundet.. og opføre sig pænt.. og hjælpe den godt påvej til at blive en god fremtidige hest... Men det er selvfølgelig også sjovt at have et føl.. jeg har selv et, eller hun bliver snart 1 år.. det har helt sikkert været en kæmpe oplevelse... og vil gerne prøve det igen.. men det kræver tid og tålmodighed.. men mit føl er meget, meget medgørlig, fordi jeg har haft hende i hænder fra dag 1 af..
Men har du nogen muligheder for selv kunne hjælpe til med at betale udgifter til føllet? så kunne det jo være det kunne lade sig gøre?
nov 2007
maj 2005
nov 2007
maj 2005
nov 2007
jeg tabte håbet
Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside