Voksne

Voksne

Medlemmer: 714
Forside Forum Medlemmer Annoncer Heste
969 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 13 Svar

ville i finde jer i det ? ville i finde jer i det ?

min kæreste har ikke været hjemme hel dagen, fordi han enten har været i skole eller skal lave lektier sammen med en af sine veninder.
Selv ligger jeg med den ondeste forkølelse og hoster og hakker.
så besluttede min kæreste sig for at nu ville han støvsuge bilen. det er er jo også fint nok.
Men da han så kommer ind igen. stille han støvsugeren midt på stuegulvet og siger. jeg gider ikke at pakke den væk for synes du skal støvsuge herinde.
Hvad for noget .. jeg blev edderspændt rassende. jeg har gået hele dagen og gjort her så fint og gjort rent som en anden husmor fra 50`erne. der er ikke et gram støv nogen steder lige nu.
han ikke en gang så meget kiggede sig rundt og lagde mærke til det, inden han var ude af døren for han skulle lave lektier sammen med sin veninde...
jeg kan love jer for at jeg er på kogepunktet lige nu .
ville i finde jer i det hvis dte var jeres kæreste eller mand/kone der gjorde sådan uden at kigge på det fine arbejde man har brugt hele dagen på ?

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler
Slå lyden til
00:00
/
01:14
LIVE

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Her er pukkelhvalen skyllet op

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Træer og buske dækket af silke

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Har Du Været Der - Historien Om Verdens Første Nationalpark!

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Ophæng af 2 spejle + en lampe 1.090 kr.
  • Strøm under min vask 750 kr.
  • Opsætning af svævehylder og billeder 500 kr.
  • Mit toilet tager ikke nok vand ind 1.200 kr.
  • Take down chandelier and a wall lamp 500 kr.
  • Handyman to hang up 3 shelves and 2 pictures on concrete walls 989 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  ville i finde jer i det ?
  • #1   21. apr 2008 Tja -jeg ville nok ikke tage det så tungt, velvidende, at der sikkert, uanset hvornår jeg havde støvsuget, ville ligge mindt en hundfuld hundehår *G*

Nej pjat, jeg havde nok spurgt ham om han virkelig mente det, og hvis han gjorde, ja så bedt ham gøre det selv. Ofte ser mænd ikke rigtig den slags -og skidt da med det

• #2   21. apr 2008 ville nok også blive sur.. hehe. men mænd er sku nogen sjove nogen nogen gange... bor selv sammen med min kæreste, og vi hjælpes heldigvis om tingene hjemme, for gider ikke være sådan en " husmor"... hehe. er bare træt af jeg skal lave mad hver dag fortiden, fordi han skal træne, og så skal maden være klar til han kommer hjem... hmm... gider jeg sku snart ikk mere, men ved han også godt.

• #3   21. apr 2008 tak for jeres opbakning. tror også bare at jeg lader støvsugeren stå til han kommer hjem. så kan han selv pakke den sammen hehe

• #4   21. apr 2008 Tja -jeg gad altså ikke ødelægge mit humør på den slags. Så ja, endten kunne han selv støvsuge (igen) eller osse måtte han jo rydde den væk når han kommer hjem -men blive sur nix.

• #6   22. apr 2008 jeg vil spørge ham om han virklig synes det trængte, når nu jeg/du havde brugt dagen på at gøre det rent?

det kan jo være han slet ikke har nået at opdage at det allerede var gjort, men jeg ville nu også blive noget muggen hvis jeg fik den kommetar. men jeg har lært med tiden bare at trække på skulderen og sige "er gjort" og hvis det ikke er godt nok, så må han selv i gang.

• #7   22. apr 2008 fæhesten.. nej det ville jeg bestemt ikke og det ville min kæreste da heller ikke hvis det var omvendt... mænd!!! og der ligger du og er syg ejjj dumme kæreste.. han skal da vist lige have en stor buket roser med når han kommer hjem fra lektie veninden..

• #8   22. apr 2008 betina G: dte lyder som en rigtig god ide med de der roser hehe

• #9   22. apr 2008 jeg ville overhovedet ikk finde mig i det.. ville nokhive fat i ham og spørge om han overhovedet ku finde noget støv..
    og at han i det mindste os ku være lidt hjemme så han ku opdage at der ikk trængte til at blive støvsuget osv
    ville godt nok blive rasende

• #10   22. apr 2008 Nej, jeg ville også blive Pææænt hidsig.

• #11   22. apr 2008 jeg var nok blevet mere end hidsig, men har også et kæmpe temp. smiley

og specielt hvis jeg, som dig ligger syg, og havde gjort rent det meste af dagen, så skulle han da slet ik sige det. Han havde nok fået støvsugerne tilbage i nakken smiley fu ved hva jeg menere =;o)

• #12   22. apr 2008 lad ham selv pakke den væk. Det har jeg prøvet med opvasken nu. han lovede at tage den, og så skal han sgu komme til det. Nu er der ikke flere knive, så tager han den vel - jeg gør ikke.. (selv om det kribler i fingrene, kan ikke have sådan noget gris!)

• #13   22. apr 2008 jeg ville krølle ham sammen lige på stedet ISÆR hvis jeg var syg/små dårlig

• #14   23. apr 2008 Ville jeg bestemt ikke finde mig i...

Kommentér på:
ville i finde jer i det ?

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce