{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
393 visninger | Oprettet:

Min lille tur idag :) {{forumTopicSubject}}

Hejsa alle sammen.
Jeg er nu begyndt på at ride lidt westernstil. eller prøver da, ved ikke så meget om det endnu men det går faktisk fint indtil vidre, Idag red jeg med grime og et træktov i hver side af grimen, (har ikke noget der minder om western udstyr endnu) vi trænede på at han skulle stoppe op uden jeg skulle hive i tøjlen, det gik fint smiley dog stadig nybegynder smiley så trænede vi i at slå i galop fra skridt det gik knap så godt men det lykkedes 2 gange (red alt uden sadle) trav med pænt afslappet tempo hovdet pænt afslappet og afslappede muskler.

Jeg syntes selv det gik super i dag men er det overhovdet noget med western at gøre :)? vil gerne have nogle gode råd om træning smiley HMS ér jo også en stor del at westernridning smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Min lille tur idag :)
  • #1   17. apr 2008 hehe nu er jeg også selv ny til western (2 år) men mine almindelige erfaringer siger mig der er noget galt hvis du galopere men ikke kan stoppe din hest ordenligt??

    eller har jeg misforstået noget?
    men ja det du laver med stop har, og hvis du ligger et ¨rigtigt¨ western galop anspring så er det jo fint;)

    du kan sagtens træne western i dressur udstyr i starten det gjordre jeg et helt år;9


  • #2   17. apr 2008 Hejsa Rikke smiley
    Vi er lige begyndt så han har stadig meget at lære smiley
    Kunne godt stoppe ham efter galop men han ville næsten altid slå i trav og tage nogle skridt i trav enden han slog over til galop men han kan intet dressur ud over det grundlæggene men har også lige fået ham smiley


  • #3   20. apr 2008 hehe okay det lyder som om jeg kun er lidt bedere end dig,, en go ide er at få undervisning bare en 5 gange på du har styr på det grundliggende det gjorde jeg så nu skal jeg snart igang med alt det sjove

  • #4   20. apr 2008 hehe mente ikke du skulle ride dressur men ride western i dressur ting hvis du har,, man kan bruge alt jeg red selv mest i grime (det er jo også dejlligt frit)

Kommentér på:
Min lille tur idag :)

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce