{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
645 visninger | Oprettet:

Min lille tur til England ;) {{forumTopicSubject}}

Hej Hg.
Nu skal i lige høre min lille historie.

Jeg er lige kommet hjem fra min englandstur med klassen.
Vi skulle til Hebden bridge (hight gade) og bo. Oppe i bjergene.
Vi skulle være der i 10 dage og i praktik hos forskellige steder.
Nogle skulle i praktik i Hebdenbrige (bla. Mig). Nogle skulle i Todmorden, andre skulle et andet sted, ved ikke lige hvad det hed.

Jeg skulle i en kreativ forretning, altså en forretning præcis som pandoru. Fuldstændig det samme som den butik i Danmark!.

Når men. Mig og min ligeså hestetosset veninde, Maria. Skulle besøge et hestested. Jeg nævner ingen navne. Men ja...
Blev da godt nok lidt forbavset!.
Hestene manglede muskler, rigtig mange var rigtig tynde. Hofterne stak ud, de var muskel fattige. Pandelokken og man var blevet klippet HELT af! på alle deres heste!. Selv tinkerne og irish copperne.
De var virkelig i dårlig foder tilstand.
De red dem ikke særlig godt og de sprang og sprang og sprang hele tiden på hestene. Sadlerne sad over skulderene på dem og ja, udstyret sad helt forkert. Og man kunne se på de andre heste at udstyret havde siddet forstramt på dem..
Den havde intet at stå på, jo, sten. Med meget lidt savsmuld.
Der var også en hingst som stod i en boks med INGEN ting overhoved at ligge på, en lidt stor stenboks. I et mørkt sted. Jeg tror ikke at han kommer på fold... Det lignede det overhoved ikke.....


Mit hjerte sank til bunds. Havde hørt at det var et virkeligt fedt sted.
Jeg så bare noget andet.............

Men ellers var Englandsturen meget god.

Når de red ude i naturen havde de knæ beskytter på, fordi der er meget glat og hvis hesten nu falder. Så har de noget beskyttelse på benet. Faktisk ligesom når vi mennesker har knæbeskytter på når vi skal stå på rulleskøjler. De kaldes "kneebooths" smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Min lille tur til England ;)
Kommentér på:
Min lille tur til England ;)

Annonce