{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
522 visninger | Oprettet:

Haha tosset pony xD {{forumTopicSubject}}

Heej alle sammen.

jeg vil lige fortælle lidt om hvor klog & tosset min part kan være xD

her for nogen dage siden skulle jeg muge ud. så bandt jeg Gule op i sådan en "sikerheds knude" så hvis hun går i panik skal jeg bare hive i en snor så er hun ude smiley
så vendte jeg ryggen til for at muge ud. da jeg vendte mig om igen havde hun hevet i snoren så hun kom fri og gået hen og græsset. haha syntes det er en klog pony jeg "har" xD

så kan hun også være søød.
hver gang jeg skal strigle hende på bringen bukker jeg mig selvfølgelig ned. så imens ligger hun hendes hovede på min skulder og bare viler det! kæft det er sku tungt ! xD

så her idag var jeg uden for og træne hende fra jorden. så da vi skulle ud fra banen blev hun skide bange for et eller andet. jeg tror det var hendes spejl billede i vinduet. så kom ørene helt frem næseborene helt spredt ud og hun trak vejret meget tungt og gik ind i busken. haha! der kom jeg sku til at grine xD smiley

kæft en dejlig hypper! smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Haha tosset pony xD
  • #1   6. apr 2008 hehe...nurh hvor sødt

• #2   7. apr 2008 Uha, vi kender det der, med en lidt for snu pony.

Det med panik-knuden har Sussi også regnet ud, så her duer den ikke, med mindre hun er bundet op i begge sider (og ikke kan nå).

For nydelig bandt jeg hende til en stor stamme (meget tung). Hun græssede de små totter der var at nå og var ved at vikle sig ind, inden jeg fik reddet hende, løste hun selv problemet, hun trak bare til. Ikke så heldigt, men hun virkede uanfægtet. Senere havde hun spist al græsset, jamen så trækker man da bare stammen hen, hvor der er græs at nå, nu havde hun jo luret at den kunne flyttes og græs er en god motivator når man er fjordhest.
    -hun er godt nok skarp. Hun har også præsteret at bryde ud af sin boks ved et uheld (lågen faldt af) = jamen så skubber man bare til, når der ikke er mere hø i boksen og forsyner sig selv. Den boks kom der kæder på smiley hvilket så virkede.
    Nu står hun i en anden boks, hvor der er en T-formet kile der hvor boksen lukkes. Den fandt hun hurtig ud af at løfte op og skubbe hårdt til lågen så den gik op, igen, "jamen jeg har jo ikke mere hø, moar!" Nu sidder der en bramdmandshage på, det virker.

Heldigvis har hun ikke luret at komme ud af folden, det er tilgengæld føllets nummer(dog ikke Sussi's føl), som han klarer med bravur.

Staldens hingst, kan mærke hvis vi slukker for strømmen, vups, så er han hos damerne og han gør det kun, hvis strømmen er for svag eller den er slukket. (så der er dælme smæk på tråden).

Det giver lidt ekstra omtanke, med man bliver jo også stolt af, at de viser, heste ej er så dumme, som nogle tror. (at de så derefter ter sig som tosser er en anden sag smiley )

• #3   7. apr 2008 hehe hvor er den sød=) min hest bider også helle tiden den sikkerheds knude op =(

• #4   7. apr 2008 Diana K: haha det er nemlig rigtigt xD

. JORSAL. *NYT FOTOALBUM: det har hun også kan du tro! smiley

Kommentér på:
Haha tosset pony xD

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce