{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
667 visninger | Oprettet:

JEG FALDT AF :'D!! {{forumTopicSubject}}

HAhahahahhaha! Ja, jeg var med min veninde ude ved hendes pony idag. Hun har sagt at hun ikke tør ride ham alene da han er begyndt at blive tosset oven i hovedet, og tja jeg må nok sige at jeg ikke helt troede på det. Han gik bare super inden jul, og sidst jeg var med hende derude kunne hun ikke ride ham fordi han var blevet mærkelig og utrolig doven der skulle MEGET til at få krudt i ham. Nu har han åbenbart samlet alt sin krudt igen og er blvet fuldstændig bims. Han plejer at være rigtig flink med mig (Han er ikke så god til fremmede mennesker) men idag kunne jeg TYDELIGT mærke en forandring :S Ja, jeg satte mig op og han skridtede afsted i et højt tempo. Vi skridtede ned i den anden ende og satte ham i trav mææææh nej, ponyen var fanme så fræk at bukke så højt han kunne! Jeg mener altså VIRKELIG højt. Jeg endte ude på halsen på ham med hele overkroppen med havde dog fat i hans man. Han skridtede et par skridt før han lavede et endnu større bukspring og der faldt jeg altså af! Han faldt på ryggen og kunne næsten ikke få vjeret, så hænderne op over hovedet. Men den pony skulle ikke tro noget så jeg satte mig op igen, pisse sur og skridtede lidt videre og travede. Han er fuldstændig bims i kasketten :S
Nå, men min veninde nåede lige at fange et billede da han (Første gang) KASTER sig frem lige inden han bukkeder haha. http://i27.tinypic.com/2q3snmd.jpg
Skide godt! Mine bukser er helt mudret til men hva'faen det er hvad der kan ske. Nu har jeg bare ondt i mit haleben og sygt ondt i hovedet smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  JEG FALDT AF :'D!!
Kommentér på:
JEG FALDT AF :'D!!

Annonce