{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
800 visninger | Oprettet:

fest, til skør aften ? {{forumTopicSubject}}

altså vores dag startede i ballerup centeret hvor vi skulle hente sprutten, så tog vi hjem og brugte 5 timer på at gøre os klar, og så gik vi endelig.
vi gik over og ventede på de andre, som skulle gå med os derop.
Jeg skyndte mig at bælde en flaske, og tog så en cigaret, for skulle lige prøve nogen min ven sagde man blev "høj" af , og er du sindsyg han havde ret, for da de andre kom 5 min efter vi var kommet, så kunne jeg sku ikke stå på mine ben mere ;b hahah
når, men så kom der 3 drenge som vi skulle følges med, (som os var godt stive) , vi begynder at gå derop, jeg går med pigerne, og vi skråler "når vi går på gaden" , hahahaha
lige pludselig stopper jeg op, og går ned til en der hedder mathias (min eks, som jeg for nylig ikke havde snakket med 1 år , pga vi var uvenner, og så mødtes vi til en fest hvor jeg havde drukket og så dansede vi) , og så begyndt vi at gå, mens vi holdte om hinanden, for han kunne sku heller ikke gå.. Det må ha set komisk ud ;b
politiet kørte os forbi, og standsede men kørte igen..
da vi kom til festen dansede vio self, og mathias og jeg havde ikke danset efter 1 ½, time så jeg blev hissig, og sagde bare at nu skulle vi danse,. ! så kom der en der hedder frederik og ville tage ham, men i min drukkenhed, for jeg skubet ham og slået mathias i øjet ;b hahahaha!
jeg tror så jeg begyndte at aee hans kind, men det springer vi over:D , vi begynder så at danse, og lige pludselig står vi bare og holder om hinanden, og lige pludselig, ingen af os ved hvad der skete, men så står vi og råsnaver op af væggen, og fuck jeg var i min drømmeverden;b !
lige pludselig kommer min veninde og hiver mig væk, og siger at nu skal jeg vidst gå. og jeg siger bare desperat at jeg skal på toilettet nu ! , . og jeg blev bare ædru hurtigt, pga min rigtig gode veninde var vild med ham (hun var os pløkke stiv) og jeg havde prøvet at få dem sammen, så jeg stod bare der og var ved at tude, og folk kom bare ranende og sagde de prøvede at holde hende for øjnene, jeg håbede hun ikke havde set det, men jeg fik af vide at hun skreg af mig, og de måtte holde hende tilbage, fordi hun ville ha tævet mig. Og på et tidspunkt så begynder vi og danse og kramme, men så stille hun sig op og kigger på mig, og skubber mig væk.. vi talte ikke sammen resten af aftenen..
når men der kommer så endelig ryge pause, og jeg var sådan lidt beruset.. da vi kommer der ud, giver jeg en hel pakke smøger væk uden jeg ved det, + min søsters venenr kom og så mig ryge, ringede til min søster og sagde, min søster flippede sååå meget ud , og ikke nok med det, så var jeg bare fuld eller hvad man kan være da jeg kom ind igen ! (stod der ude med bare ben og top, og da jeg kom ind kunne jeg bare ikke stå)

mig og stina er gode venner igen, mig og mathias ved ikke hvad de bliver til.. har bare lovet stina jeg ikke gør noget, men det var bare såå dejligt !! smiley
han kørte os påå et tidspunkt hånden ned at mine lår, og jeg fik den største gåsehud ;b haha

hvad syntes i?

OBS!!
informationer er fra vennerne, og jeg kunne os huske noget selv, pga jeg havde tømmermændene den aften ! smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  fest, til skør aften ?
  • #1   3. feb 2008 heheh :b
    håber i vil læse det ;D

• #8   3. feb 2008 Ok seje. Det er vildt du er i stand til at drikke dig plørestiv, ryge og ødelægge din "veninde"s crush. Jeg er meget imponeret.

• #10   6. feb 2008 ømm?
    tror i virkelig at jeg må??
    min søster køber til os..
    og jeg gør hvad jeg vil..
    jeg gør det fordi jeg er pisse genert, og det er jeg ikke når jeg har drukket, og jeg syntes det er ok.,
    jeg må først drikke om 2 måneder for mine forældre..
    man ryger fordi, at i det man gør det, slapper man heelt vildt af, og tænker ikke rigtigt på problemer...

jeg sku da ikke selv imoponeret over min opførsel, jeg tor ikke lige frem jeg snavede ham med vilje ? .. jeg kunne ikke lide ham.. i veed ikke hvor dårligt jeg havde det. folk kom bare ud og stina meín rigtig gode ven, havde jeg virkelig svigtet,,. tænk dog i et andet syn! ?
    jeg løb rundt efter stina, men hun gad ikke snakke,,.
    hvad kunne jeg ha gjort?

• #15   8. feb 2008 kan ikke rigtigt se hvorfor du fortæller det her, for det er hverken sejt at drikke sig æske stiv og ikke kan stå på sine ejne ben, at ryge eller være sammen med en din veninde er vild med. :s

• #16   10. feb 2008 nørd;
    jeg har ikke skrevet at jeg har det dårligt, efter hvad jeg kan ´husk = ´?

i siger jeres mening, men mente, <hvad syntes i jeg skal gøre< ikke at i skulle begynde at disse mig ned

• #17   13. feb 2008 Hold da op !, du er 13 ,
    Hvorfor er det bare så fedt at ryge, og drikke så så stiv, at man ikk kan gå. Kan bare ikk lige fatte at det når man er i den alder, nyd dog din barndom, og vent nogle år med alt det der!

Jeg forstår udemærket din veninde reagere på den måe som hun gør, det ville en hver anden pige da os havde gjort hvis man havde set sik veninde stå og råsnave(som du skriver) med en man er vild med!

Mest af alt ligner det bare at du forsøger at få omærksomhed, ved at skrive om det hele her.

Kommentér på:
fest, til skør aften ?

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce