{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
732 visninger | Oprettet:

Puha.. :/ {{forumTopicSubject}}

Ja.. Der er sket noget helt forfærdelig noget ude på min rideskole, Revsø Og Omegns Rideklub (ROOR), igår.. Der skete det jeg stod og klippede Bartoldis man, og pludselig siger Bent (ejer Stald Kiels Galaxe), Sarah, Den hest her, den har det da ikk for godt.. Jeg gik over til hesten den lå ned og hev efter vejret.. Så rejste den sig op, gik i cirkler og lagde sig igen og lagde sig sådan, som en hund spiller død, sådan helt omme på ryggen.. Jeg kunne godt se den var HELT galt med den.. Bent gik så ovre til ejeren af gården, og mere ved jeg ikke hva skete den dag.. Men i dag da jeg kom derud, fik jeg af vide at hesten døde igår.. Og så vidste jeg med deet samme at det var tarmslyng.. Havde bare så ondt af den hest, for kunne ikke rigtig gøre noed for den og kendte den heller ikke.. Men er glad for at tarmslyng ikke kan smidte.. smiley Har det lidt dårligt med dette, fordi jeg ville ha' gjort noed for hesten, men da jeg ikke kendte den, turde jeg ikke.. smiley Men nu ved jeg hvordan hestene reagere på tarmslyng, så hvis min hest får det, skal jeg bare ha' den ud og gå med det samme.. smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Puha.. :/
Kommentér på:
Puha.. :/

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce