29. jul 2007 Følger: 557 Følgere: 541 Heste: 4 Emner: 429 Svar: 2.431
Nytårs historier :D {{forumTopicSubject}}
Synes da det kunne vær sjovt , og høre hvad i alle sammen har lavet på nytårs aften ! , så bar fyr løs ! og brand tasterne xD (sort humor jeg har) , men bar kom med både sjove,skøre,gode og dårlige ting i lavede på nytårs aften ! heeh men jeg lægger ud :
Jeg var oppe hos min mormor og morfar at holde nytårs aften ! , vi havde hundene med , men så da vi skulle høre klokken slå i tv´et , der ville min største kusine (Emlilie) SPRINGE , ind i det nye år ! , hehe (altså springe ned fra frk. en stol ind i det nye år) , så ville jeg da os være med for sjov, så slog kl. i tv´et og vi sprang ! og så sagde det BANG !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!, da jeg hoppede sprang jeg med hovedt liiiiiige op i lofted( faktisk op i en af de bjælker der er i loftet) , og så smed bjælken mig da tilbage og ned på gulvet ! heeh , har stadvæk ondt i hovedt ! , så ca. 20 min. senere gid jeg UD som et lys på sofaen ! (faldt i søvn) , med vinterjakke og røj på og det hele xD ! , uden hoved pude eller noget ! . og har sovet li siden til kl. 11.35 næste morgen xD haha , tror sku nok det var den bjælke der gjorder det mod mig !! , lorte bjælke !!!
mar 2007
Følger: 179 Følgere: 170 Heste: 2 Emner: 27 Svar: 441
Jeg sad uden for med en veninde lige ved siden af et hus hvor der var mange gæster og de skulle fyre raketer af . så da de tændte den først væltede den og det var et batteri
så alle de fyrvækeri i batteriet lige inde der hvor de stod og de voksne og børnene løb om bag bilerne og ind i huset osv. og skrev herre meget imens jeg bare sad og gloede mede åben mund (; hehe og bilerne blev bulede osv. (;
jun 2007
Følger: 24 Følgere: 21 Heste: 1 Emner: 1 Svar: 3
mine kæreste som jeg har kendt i 4 år.. Vi slog op om formidagen så hele min nytårsaften var ødelagt..
jun 2007
Følger: 58 Følgere: 55 Heste: 2 Emner: 23 Svar: 32
dec 2006
Følger: 54 Følgere: 53 Heste: 2 Emner: 17 Svar: 136
sep 2004
Følger: 42 Følgere: 38 Heste: 5 Emner: 29 Svar: 153
saa kl. 1 kom min veninde, og vi drak lidt.
saa tog vi til en fest - men kan ikke huske ret meget fra den.
da vi kom tilbage paa mit vaerelse braekkede min veninde sig :s
maj 2006
Følger: 99 Følgere: 97 Heste: 2 Emner: 10 Svar: 51
Nytårs historier :D
Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside