{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
748 visninger | Oprettet:

Nytårs historier :D {{forumTopicSubject}}

Synes da det kunne vær sjovt , og høre hvad i alle sammen har lavet på nytårs aften smiley ! , så bar fyr løs ! og brand tasterne xD (sort humor jeg har) , men bar kom med både sjove,skøre,gode og dårlige ting i lavede på nytårs aften smiley ! heeh men jeg lægger ud :

Jeg var oppe hos min mormor og morfar at holde nytårs aften ! smiley , vi havde hundene med , men så da vi skulle høre klokken slå i tv´et , der ville min største kusine (Emlilie) SPRINGE , ind i det nye år smiley ! , hehe (altså springe ned fra frk. en stol ind i det nye år) , så ville jeg da os være med for sjov, så slog kl. i tv´et og vi sprang ! og så sagde det BANG !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!, da jeg hoppede sprang jeg med hovedt liiiiiige op i lofted( faktisk op i en af de bjælker der er i loftet) , og så smed bjælken mig da tilbage og ned på gulvet ! smiley heeh , har stadvæk ondt i hovedt ! , så ca. 20 min. senere gid jeg UD som et lys på sofaen ! (faldt i søvn) , med vinterjakke og røj på og det hele xD ! , uden hoved pude eller noget ! . og har sovet li siden til kl. 11.35 næste morgen xD haha , tror sku nok det var den bjælke der gjorder det mod mig !! , lorte bjælke !!!

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Nytårs historier :D
Kommentér på:
Nytårs historier :D

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce