ros til Karmdal {{forumTopicSubject}}
Ja så fandt jeg herind, med en meget stor skulderklap til Lone Jørgensen Karmdal.
Jeg startede hos hende som staldpige den 29 Oktober 2007 og jeg har ikke andet end ros til hende.
D 30/11-07 blev min dejlig hoppe på 4år flyttede ned til det nye karmdal ved Varde, og hun trives rigtig godt hos hende. Hun er simpelthen så glad allerede efter bare 5 dage hos Lone. Så det er bare alletiders:D
Jeg har aldrig været et sted hvor chefen er så flink som hun er, både overfor kunder og overfor de ansatte. Jeg følt mig allerede velkommende da jeg trådt ind i stalden den 29 Oktober 2007.
Hun er ved at få bygget wellness center både for heste og for hunde, og arbejdet skrider rigtig godt fremad og det er bare alletiders:D
Den 1 December flyttede alle hendes dejlig fuldblodsaraber ned til det nye Karmdal ved Varde. Og de trives rigtig godt allerede.
Hun har fået lavet alle wellness pakker til heste der kommer udefra og det er rigtig godt.
Der blir både lavet Svømmebassin(som virkelig bare skrider fremad), indendørs ridehal(som bliver lavet i år 2008), solarie kommer der os op og kører til efter hestene har været ude og svømme, løbbånd til hestene osv,, I kan evt kig hendes hjemmeside : www.Karmdal.dk der kan i finde alt ind omkring det hele og hvordan det hele startede med hensyn til Lone's stor lidenskab med Fuldblodsaraber..:D - Forresten så er det os et stutteri med bedækninger, osv:)
Jeg ville bare lige del det hele med jer her på HG:D Da jeg virkelig er glad for mit arbejde hos hende, jeg lærer nyt hver dag og det er så dejligt, ikke en dag er ens hos hende:)
Virkelig skønt og en kanon dejlig chef:D
Vh Maria
feb 2007
Følger: 117 Følgere: 109 Heste: 10 Emner: 165 Svar: 1.180
feb 2007
feb 2007
Tak skal du have:=)
dec 2006
Følger: 64 Følgere: 66 Heste: 4 Svar: 93
Lækkert =)
Kender godt Lone (ller har set hende)
til hingste fremvisninger hos Husted Arabians, der hjælper jeg nemlig tit til.
Hun har nogle lækre hingste =b
(kan også være jeg tager fejl af hende og en anden =/)
ros til Karmdal
Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside