{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
456 visninger | Oprettet:

Har i lært jeres egen hest at springe? {{forumTopicSubject}}

Har lidt problemer med min Legolas.. Han springer gerne i løsspringning. Dog ikke den BEDSTE teknik endnu pga. alder. Men hvordan kan jeg lærer ham at Hoppe i stedet for at løbe IGENNEM springene og ikke løfte benene? Han er en dygtig dressurhest men vil så inderligt gerne lærer ham at springe ..
Håber nogen kan hjælpe smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Har i lært jeres egen hest at springe?
  • #1   23. sep 2007 Det hedder driv og samle op, driv og samle op, driv og samle op. Og tag en springpisk med og rør den forsigtigt når den skal hoppe smiley

Cæsar er forfærdelig til at springe. Men han har sprunget 1 meter nu smiley Han har en elendig teknik og løb også lige igennem..

• #3   23. sep 2007 ja er ved at lærer min uge at springe og min hoppe havde en kæmpe teknik så hun læret det hurtig.. brug og trab hen mod spring de føørste bare gange og hvis den bare traver så tryk/lille sprak ben benne når den sætter af

• #5   24. sep 2007 Angel var ret dårlig til afstand & alt det der, men springe kunne hun hun havde hoppet 120 , men det var sq ik noget at prale af, for det så sikkert herrens ud.
    Nu springer hun 140 med rytter & 140 uden .

Kommentér på:
Har i lært jeres egen hest at springe?

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce