Har været til stævne ;D {{forumTopicSubject}}
Jeg har været til stævne i denne weekend på kir..
Sigurd gik rigtig godt i dressuren men jeg var en idiot, for jeg havde taget pisk med i stedet for spore så jeg blev disk. ellers havde jeg vundet klassen så er stolt af ham... vi red LD-dressur vi red den til 67,14<33 i begynderspring smed han mig af i opvarmningen DX Han lavede et ordentlig buk så jeg røg ud på halsen og det var 1 galopanspring før et spring, så han sprang over springet imens jeg sad der ude og efter springet tog han hovedet ned og begynde og JORDE der ud af så jeg røg af og var ved at lande under ham ;S så da vi skulle springe var han ligesådan altså ustyrlig så jeg blev disk. igen ;S
Så red jeg også på Bjarke Han gik RIGTIG godt i begge LCspring han var bare kanon vi fik en 2 og 3 plads <33 Jeg tager virkelig hatten af for ham han er ca. 30-32 år Ö
jan 2007
Følger: 147 Følgere: 142 Heste: 9 Emner: 97 Svar: 245
jun 2006
Følger: 74 Følgere: 65 Heste: 2 Emner: 65 Svar: 971
- men ikk så godt du faldt af .
jan 2007
Følger: 147 Følgere: 142 Heste: 9 Emner: 97 Svar: 245
ejh hvor flot ;D
Jer andre :
Mange tak ;D ja det var rigtig ærvelig med de 2 disk. og at jeg røg af ... Den pony(Sigurd) er lidt af et mysterium i det ene øjeblik går den pænt og flittigt og det næste kan han værer lidt af en bisse.. Han var blevet rigtig fin i spring og i dressur på udendørs plejer han at bukke som en gal !!?! (ikke til stævne) også her til stævnet gik det lige omvendt
Har været til stævne ;D
Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside