{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
783 visninger | Oprettet:

har været til eksamen {{forumTopicSubject}}

Jeg har søgt ind på læreseminariet, og uddannelsen begynder på mandag, men jeg manglede det B-niveau i matematik, som jeg skal have for at opfylde kravene, så det har jeg taget over 5 uger.

Vi startede 13. juli, og det har virkelig været hårdt, vi skulle lære det man normalt har 1 år til, på kun 5 uger.

De fleste andre skulle bare bestå, men jeg skulle have mindst 7 i enten mundtlig eller skriftlig, fordi jeg har søgt ind som matematik lære.

Vi var i onsdags oppe i skriftlig, og der startede vi med at få beskeden: prøven er blevet stjålet i weekenden, så der er blevet lavet en ny, som er klipset sammen, i skal lige tjekke alle sider er der.

Det viste sig at være til vores held, at prøven var blevet stjålet, for der har i de prøver vi har haft optil, som er gamle b-niveau eksamner, været STOR variation i sværhedsgraden, og den vi fik var virkelig let.

Der var dog en opgave omkring statistik, hvor man kun skulle kommentere, ikke min stærke side, da det er tolknings spørgsmål, og det jeg kan li ved matematik, er at tal enten er rigtig eller forkert, det kan ikke diskuteres.

Så var den sidste opgave også svær, men jeg mener at have fået samme resultat som læren har fundet frem til.

Så der håber jeg på 10 eller 12(har også fået 12 i alle prøver optil)

Idag skulle jeg så til mundtlig, det var jeg noget mere nervøs for, jeg har ikke været til eksamen i 6 år, og det er 7 siden, jeg har været til matematik eksamen.

Jeg trak ikke ønske emnet, men heller ikke det værste, et rimelig nemt emne.

Inde til forberedelsen følte jeg mig sikker i hvad jeg skulle sige, fik skrevet mine notater osv.

Da jeg så kom ind, lagde jeg mine notater bagved spørgsmålet, så jeg ikke blev fristet til at kigge i dem.

Så gik der en sikring ved mig, jeg kunne ikke huske noget, det startede virkelig dårligt, og min lære skulle lede mig helt vildt, men så fik jeg lov til at lave beviser, i stedet for at stå og snakke om tal, så kom der gang i det, jeg lavede alle beviserne 100% korekte, kunne huske alle formler der skulle sættes sammen, og hvad jeg skulle ende med, kom også derhen uden fejl, og snakkede godt igennem det, så de hele tiden vidste hvad jeg lavede.

Så ville de have mig tilbage til tal, og jeg gik lidt istå igen, indtil jeg fik lov til at lave bokstavs beviser, alle de kunne tænke sig, kunne jeg lave.

De blev nød til at stoppe mig midt i et bevis.

Jeg gik ud og havde det som om jeg skulle være glad for 4, og havde virkelig ikke lyst til at få bedømmelsen.

Kom ind, og de roste det virkelig, det var en god og selvstændig eksamen, i kraft af jeg ikke kiggede på mine notater en eneste gang, der var dog lidt roden rundt i udtryk, og nervøsitet i starten, hvilket desværre lige fik mig en karakter ned, men havde jeg startet lidt stærkere, havde jeg været trinnet højere, jeg blev mere sikker på det var 4, men nej, det var 10

Er total i chok, det er den dårligste eksamen jeg nogensinde har lavet, og jeg fik 10, dagens højeste karakter!!!

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  har været til eksamen
Kommentér på:
har været til eksamen

Annonce