At savne gamle heste ( parter ) ? {{forumTopicSubject}}
Jaa, for en gangs skyld et lidt mere seriøst emne fra min side. (;
Kender I det med at savne en pony/hest, som man har måttet 'droppe' ?
Sådan har jeg det med William .. Og nu troede jeg lige han skulle have et godt liv hos Maibritt, men så her for en uge siden, fandt jeg ud af at hun havde solgt ham .. :'/
Kæft, jeg blev ked af det, har bare tænkt så meget på ham lige siden.
Jeg savner virkelig den pony ..
http://www.hestegalleri.dk/html/vid_vis.asp?VideoID=5283 - fra mig til William.
Grunden til at jeg måtte droppe ham, er lidt kompliceret .. Det var fordi at jeg havde brug for en pony jeg kunne komme videre med, og lære nogle nye ting med. Og William kunne ikk stå op til de krav. Jeg tror jeg kom til at presse ham for meget, og så blev vi uenige, og så til sidst kunne vi ikke rigtigt sammen mere.
Det begyndte at blive sådan at mine forældre nærmest skulle tvinge mig derud, jeg havde ikke lyst, fordi det altid gik galt. Så tog jeg beslutningen at stoppe på ham.. :'/
Selvom det nok var det klogeste, føler jeg at det er MIN skyld at William nu er solgt.. Fordi jeg ikke kunne klare ham .. /':
- Kender I det ? /':
jun 2006
Følger: 112 Følgere: 100 Heste: 2 Emner: 212 Svar: 4.252
jan 2007
Følger: 91 Følgere: 92 Heste: 6 Emner: 131 Svar: 421
fordi jeg var for stor.. og troede ogs hun ville få det godt..
så efter et halvt - 1 år, hvor vi havde prøvet på at få kontakt med dem, fandt vi ud af at hun var død :'/
fedt IKK at meddele da ? ..
jan 2005
Følger: 66 Følgere: 64 Heste: 12 Emner: 165 Svar: 2.520
sep 2006
Følger: 105 Følgere: 99 Heste: 1 Emner: 144 Svar: 1.266
har mistet 2 . , men det var ikke af egen vilje
jan 2007
Følger: 91 Følgere: 92 Heste: 6 Emner: 131 Svar: 421
, jeg havde ogs zita 3-4 år ekstra hvor jeg ikke kunne ride hende, men det var synd for hende ikke at blive redet for hun var kun 10 på det tidspunkt, og havde masser af gode rideår tilbage endnu, hun gik la klasser, skønneste zita! hvor jeg dog savner den pony !
sep 2006
Følger: 105 Følgere: 99 Heste: 1 Emner: 144 Svar: 1.266
jan 2005
Følger: 66 Følgere: 64 Heste: 12 Emner: 165 Svar: 2.520
At savne gamle heste ( parter ) ?
Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside