{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
579 visninger | Oprettet:

blandet emne (hjælp) {{forumTopicSubject}}

hej
jeg skriver fordi jeg ikke rigtig har spillet fortiden men forsøgt at finde en jeg kan dræbe ved og det kan jeg ikke

jeg ved udmærket salget er ændret og blevet ''dyrere''


jeg spørger om der overhovedet er grund til at fortsætte ?

og hvis ja nogle der kan forklare mig hvordan ?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  blandet emne (hjælp)
  • #1   20. nov 2018 Hvorfor skulle der ikke være grund til at fortsætte?
    Altså spillet er klart blevet gjort værre og rigtig mange er stoppet, fordi reelt set er det jo forbudt at arbejde for hinanden, herunder at dræbe for hinanden. Jeg ved ikke, om det var dit tilbud eller en andens, men jeg overvejede at få en til at dræbe for mig, som skulle have 400 pas for det. Men ved nærmere udregning kunne jeg se, at jeg ville miste 60 pas, svarende til lidt mere end én pashest, hvis man regner dem til værdi af 0,5 pas efter gamle standarder - og det har jeg altså ikke lyst til.
    Jeg vil gerne prøve at svare mere på dit spørgsmål om, hvordan man kan fortsætte, men er ikke helt sikker på, at jeg forstår spørgsmålet korrekt?


  • #2   20. nov 2018 Hvis du kan vente til senere, kan jeg sætte nogle heste til 53 pas stk til dig. Du kan også være heldig, at finde nogle i direkte til den pris smiley

  • #3   20. nov 2018 jeg h har ingen pas på kontoen
    så kan ikke


  • #5   20. nov 2018 Ja og udover det har jeg ikke særlig meget har sådan 5 heste på kontoen
    Så er slet ikke en “stor” spiller
    Og derfor har jeg set hvordan jeg for pas fremover

    Men tusind tak for svar vil prøve smiley


Kommentér på:
blandet emne (hjælp)

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce