{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
579 visninger | Oprettet:

Hjælp og Blandet emne {{forumTopicSubject}}

Jeg står i den situation at jeg skal have fornyet mit VIP inden det udløber her om 2 dage. Jeg mangler dog stadig 5 pas til at kunne fornye det, og vil gerne fornye det inden det udløber. Så som noget af det første søger jeg en kærlig hjælpsom sjæl, som vil låne mig de 5 pas så jeg kan fornye mit VIP.
Passene vil blive betalt tilbage indenfor en uge, og hvis der går mere end en uge, så bliver der lagt et pas mere i min gæld, og man vil kunne tjene 1 pas hvis det skulle ske at jeg ikke har passene inden en uge smiley Vil også gerne gøre det mere attraktivt at låne mig de pas, så uanset hvad vil jeg gerne give lidt ekstra, noget DSM, equus, eller en hest smiley

Så er der en der vil låne mig 5 pas?

Og så til resten af opslaget, mit blandet emne.

Jeg sælger så meget jeg kan for at få skaffet pas nok. Så jeg sælger følgende;

DSM
9 kronos ur - 1 pas stykket
1 nyx pakke - 2 pas og 50.000 equus
2 MA - 3 pas for begge
2 Afrodites tårer - 1 pas for begge
1 DVS - 1 pas
30 Medusas blod - 1 pas for 3
14 D5E - 1 pas stykket
2 Hamoni pakker - 1 pas stykket
30 Poseidons pakker - 1 pas for 3
15 Akilles hæl - 1 pas for 3
5 Bonus pakker - 1 pas stykket

Så sælger jeg også AP heste, skriv hvad du vil give og for hvor mange. Har 5000 stks. De fleste er dog føl eller unge heste

Sælger 1000 AP'er for 10 pas, har stort set alle fordele, og fontæne her på mandag

Sælger enhjørninger. Er hovedsaglig ude efter pas, men i dette tilfælde tager jeg også imod equus. Har 600+ hopper og også en del hingste. Dog ikke alle der sælges, men hvis der er bestemte man falder for snakker vi om det smiley Sælger med glæde i store mængder.

Lige pt har jeg en del heste der allerede er til salg. Har en masse drægtige eh hopper til 1 pas stykket. Har nogle Trakehner EH'er med høj GP, mellem 700 og 980. Står allerede til salg, som jeg har sat et link til længere nede.

Jeg har også dyrevenner til salg, 2 kænguruer og nogle andre.

Har en masse sjældne sølv æbler til salg, som også allerede står der.

Og her til sidst har jeg 3 gudommelige heste til salg. To fallabellaer, en på auktion til 5 pas som der er ca 15 timer til, og en i direkte. Har også en Måne til salg, som meget gerne må bydes på.

I velkommen til at byde på ALT smiley

Link til min profil - https://www.howrse.dk/joueur/fiche/?id=184380

Link til mit salg - https://www.howrse.dk/joueur/fiche/commerce?id=184380


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hjælp og Blandet emne
Kommentér på:
Hjælp og Blandet emne

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce