709 visninger
|
Oprettet:
Nye regler {{forumTopicSubject}}
Hej alle sammen
Jeg har holdt en pause fra Howrse efter de nye regler kom da jeg ik var stor fan af dem.
Jeg savner egentlig Howrse ret meget, og kom derfor lige herind for at se nogle ting.
Som jeg ser det er der stadig rigtig mange som stadig sælger/søger Dsm og søger eller tilbyder arbejde. Nu ved jeg ik om jeg spørger dumt, men får man ikke de “konsekvenser” som de sagde man ville?
For hvis der overhovedet ikke er nogen forskel kunne jeg da godt overveje at komme tilbage igen som hyggespiller
mar 2016
Følger: 15 Følgere: 70 Emner: 157 Svar: 765
dec 2015
Følger: 1 Følgere: 5 Emner: 34 Svar: 422
Og så er der tit det at folk vil havde man skriver privat til dem på enden HG eller Facebook, for så vil de som vil melde en nemlig ikke noget på en at man har gjort det. (Ved ikke om der er nogen som melder en, dette er bare hvad jeg har fået af vide)
Plus sælger man DSM er der nogen som fortrækker at betalings hesten og DSM ikke kommer samtidigt.
En god ting og huske er ikke at skrive om dette på Howrse overhovedet med salg, da de sagtens kan tjekke ens beskeder.
dec 2006
Følger: 2 Emner: 11 Svar: 182
Der er nok ikke taget nogen endnu, men jeg tror ikke der går længe før det sker, howrse skal bare have kikket handler og byt meget mere efter, hvem de er sendt fra og til og det tager nok længere tid, da de jo skal være helt sikre på at der er sket en handel mellem to brugere :S.
Jeg håber folk der imod ville skrive til supporten at de gerne vil have disse handelmetoder, så vi kan gøre dem lovligt, måske komme op med nogle ideer, som stadig gør howrse for solgt lidt også af feks dsm ting. -Jeg har personligt foreslået feks at man kan sælge 3-5 stk af en dsm ting fra bruger til bruger, til feks et værdipas billigere end at købe de 3-5 selv.. men howrse stadig selv kan sælge enkle styk... På den måde kunne brugere stadig handle med hinanden og få værdipas for ens dsm ting og howrse kunne stadig have salg af dsm ting, win win for alle
Som man nok kan læse på dette, så har jeg selv stoppet al handel, som blev berørt af de nye regler. Jeg tør simpelhen ikke
apr 2014
Følger: 3 Følgere: 10 Emner: 199 Svar: 1.057
Jeg synes så at man burde lave et system hvor man kan sælge dsm tilbage til howrse. f.eks. kan man få 1 pas for de vise sten og så kan howrse sælge de ting som brugerne har solgt videre til f.eks 2 pas for de vise sten. Så det er efter hvor mange der sælger og hvad de sælger, hvilke ting man kan få billigere. På den måde kan howrse stadigvæk tjene pas og brugerne kan også tjene pas uden at snyde.
aug 2009
Følger: 75 Følgere: 68 Heste: 4 Emner: 52 Svar: 349
dec 2015
Følger: 1 Følgere: 5 Emner: 34 Svar: 422
mar 2016
Følger: 15 Følgere: 70 Emner: 157 Svar: 765
Nye regler
Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside