Howrse.dk

Howrse.dk

Medlemmer: 643
Forside Forum Medlemmer Annoncer Heste
838 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 5 Svar

VIP bruger gives væk VIP bruger gives væk

Jeg giver min bruger væk, da jeg har overtaget en ny bruger og jeg vil ikke have 2 brugere. Derfor tænkte jeg, jeg ville give min bruger væk til en der står og mangler en.

Der er følgende Guder:
- Kæmpefyr
- Borvo
- Skorpion
- Iapyx
- Vægt * 2
- Thracius
- Jomfru
- Boreas * 2
- Horus
- Fenrir
- Tümatauenga

og følgende vilde heste:
- Lavradeiro * 5
- Namibisk hest * 4
- Kaimanava

Der er en connemara elite fra sidste uge, hold 2 på, som mangler træning. Der er lidt "skrald" dsm. Den er VIP ind til 6. Februar.

https://www.howrse.dk/joueur/fiche/?id=607853

Der er dog indsendt 6 tegninger til den sorte perle. Det betyder at der som minimum kommer 12 pas ind på den igen den 26. November. Så enten kan vi aftale, at du sender 12 pas til mig i dag og så kan du overtage den med det samme. Hvis nogen af tegningerne skulle blive valgt, beholder du bare de resterende pas.
Eller du kan vente til den 26. November med at overtage den fuldt smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Take down chandelier and a wall lamp 500 kr.
  • Hjælp til rep af kanttråd til robot plæneklipper 600 kr.
  • Opsætning af håndvaskamatur 500 kr.
  • Find fejl11 på opvaskemaskine 250 kr.
  • VVS-installatører 1.950 kr.
  • Installation af nyt tv 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  VIP bruger gives væk
  • #2   18. nov 2017 Min ven som jeg har talt sammen med noget tid har en bruger men den er ikke særlig god da hun lige er begyndt, tænker at hun godt ville overtage den hvis hun må? hun har haft en bruger før men det er noget tid siden (den gang man fik kæledyr til sine heste) smiley Og hun ville blive glad da hendes stjerne tegn er på profilen.
    smiley

Men da hun ikke har nogle pas kan hun ikke sende 12 pas, men hun kan sende dem når de kommer ind på kontoen hvis det er smiley

• #3   18. nov 2017 Jeg er begyndt at spille igen, efter jeg stoppede, så jeg vil virkelig gerne have den:)

• #4   18. nov 2017 Hvis ikke den er givet ud endnu, har jeg en veninde hvis bruger, er blevet snydt for godt og vel alt der er på den - hun ville nok blive glad for en ny bruger, som ikke er helt håbløs smiley

Jeg kan eventuelt, lige få hende til, at skrive til dig hvis det er? smiley

• #5   24. nov 2017 Har du besluttet dig for, at beholde den, eller hvordan står det til? smiley

• #6   24. nov 2017 Hov, burde nok også skrive herinde - jeg har allerede givet den væk smiley

Kommentér på:
VIP bruger gives væk

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce