6. feb 2012 Følger: 157 Følgere: 221 Heste: 4 Emner: 701 Svar: 5.786
Overvejer at stoppe på howrse ( seriøst ) {{forumTopicSubject}}
Hej howrsere
Syntes i jeg skal stoppe på howrse og give mine ting til nogle andre ?
Eller bare holde pause og have en til at holde min bruger ved lige
Forklaring
Jeg overvejer at stoppe på howrse seriøst fordi jeg har fri 14:30 ca det er min længste dag så træner jeg meget selv nogle gange leger jeg med nogle og så skal jeg ride 1-2 heste. Selvfølig spise også skal i seng 20:30
Derfor har jeg ret travlt og tit skal jeg også nå at læse 30 min mindst og lave lektier så skal jeg også meget til undervisning og skal også meget til stævne og har ikke rigtig Tid da jeg bruger så meget tid på hestene og skolen osv men nogle dage har jeg jo hele dagen osv
Spørg bare og kom gerne med ideer til hvordan jeg skal nå det hele
Men samtidig vil jeg ikke have stress og syntes allerede dagene går lidt for hurtigt
Alle bud er velkommen
Det var bare det
Hilsen Johanne
Howrsenavn HorsesPrinzes
nov 2013
Følger: 7 Følgere: 6 Heste: 2 Emner: 153 Svar: 1.858
apr 2013
Følger: 37 Følgere: 35 Heste: 2 Emner: 14 Svar: 3.136
feb 2012
Følger: 157 Følgere: 221 Heste: 4 Emner: 701 Svar: 5.786
okt 2007
Følger: 4 Følgere: 6 Heste: 1 Emner: 63 Svar: 485
Log på når du kan, så din bruger ikke bliver slettet, se om du måske kan få en til at administrere begivenhederne for dig, siden du ikke har tid. Men Det lyder som om du ikke har lyst til at stoppe, så synes jeg ikke du skal slette dig og give tingene væk. Du har jo sikkert arbejdet for at få de ting. Så det ville være spild at give dem væk.
Du kan jo stadig spille i ferierne og weekenderne - men grundlæggende må du nok indse at det handler om prioritering; hvad vil du helst? Hvad betyder mest for dig? Du er jo nødt til at gå i skole, spise og sove, gå til undervisning og ride dine heste. Så må du kigge på nogle af de andre ting; hvor vigtigt er det for dig at læse 30 minutter, ses med veninder - er det vigtigere end howrse, eller ville det være fint med dig, hvis howrse nu tog mindre af din tid, uden at du sletter dig helt?
Vi kan ikke give dig et endegyldigt svar på om du skal stoppe, det er noget du skal gøre op med dig selv
Det handler om prioritering, og der er jo meget du skal nå kan jeg høre. Så vurdér hvad der er vigtigst, og handl efter det
feb 2012
feb 2012
feb 2012
aug 2011
Følger: 6 Følgere: 26 Heste: 7 Emner: 169 Svar: 549
Overvejer at stoppe på howrse ( seriøst )
Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside