2.493 visninger
|
Oprettet:
Overvejer I aldrig at stoppe? {{forumTopicSubject}}
Overvejer I aldrig at stoppe ridningen? Finde en anden interesse, eller måske bare få noget mere tid til så meget andet? Jeg gør engang imellem, og har da også haft mindre pauser, dog aldrig mere end et halvt årstid, og det var før jeg selv fik heste.
Hvad med jer? Overvejer I det engang imellem? Har I haft pause, og er kommet tilbage til sporten? Eller blevet væk? Eller har I slet ikke tænkt i de baner?
Ren nysgerrighed.
sep 2012
Følger: 7 Følgere: 14 Heste: 2 Emner: 13 Svar: 424
sep 2011
Følger: 30 Følgere: 34 Heste: 1 Emner: 346 Svar: 990
heste og ridning er alt for mig!
mar 2007
Følger: 60 Følgere: 58 Heste: 5 Emner: 204 Svar: 2.642
sep 2009
Følger: 33 Følgere: 31 Heste: 5 Emner: 4 Svar: 14
nov 2007
Følger: 66 Følgere: 70 Heste: 7 Emner: 4 Svar: 786
Har haft et par pauser, den længste var da jeg sagde farvel til min gamle lånehest midt i mit første år på HF. Men efter de 6 måneder, fandt jeg igen en part fordi jeg ikke kunne holde det ud. Det holdt dog ikke, så gik jeg lige 2 måneder og ledte, og så fandt jeg min nuværende part. Desværre flytter den helt til Esbjerg nu, så NU tror jeg det er slut.
Det er dog kun en pause jeg holder, men den vil vare lidt, da jeg er blevet enig med mig selv om at jeg ikke vil kunne få det til at hænge sammen, hvis jeg samtidig læser HF (droppede ud efter første år), så efter min uddannelse - SÅ skal jeg igang igen.
Håber jeg kan holde det ud i hovedet, haha
okt 2012
Følger: 45 Følgere: 24 Heste: 6 Emner: 35 Svar: 687
maj 2010
Følger: 42 Følgere: 65 Heste: 2 Emner: 35 Svar: 930
jan 2013
Følger: 3 Følgere: 9 Heste: 1 Svar: 299
maj 2011
Følger: 89 Følgere: 86 Heste: 2 Emner: 49 Svar: 233
apr 2010
Følger: 54 Følgere: 51 Heste: 6 Emner: 175 Svar: 1.447
Men nu skal jeg på gym næste år, og jeg ved ærlig talt ikke om jeg har penge og tid til at have hest. - jeg elsker det, men det ville nok ikke kunne løbe rundt. ):
mar 2013
Følger: 12 Følgere: 6 Emner: 8 Svar: 613
ja undskyld det blev så langt
jan 2011
Følger: 36 Følgere: 43 Heste: 2 Emner: 3 Svar: 295
apr 2008
Følger: 22 Følgere: 26 Heste: 12 Emner: 439 Svar: 3.243
feb 2007
Følger: 70 Følgere: 75 Heste: 8 Emner: 117 Svar: 930
Men jeg bor også på en rideskole, så hestene har jo en enormt stor plads i mit liv om jeg vil det eller ej...
Jeg har dog perioder på nogle uger af gangen hvor jeg ikke rigtigt kan finde motivationen - det har specielt været slemt det sidste halve år... Men nu går jeg også i 3.g og har fået ny hest og sådan en helt masse ting.
Men sådan faktisk overvejet det - nej. Jeg kommer altid til konklusionen at ridning er det jeg føler mig bedst til i min hverdag og det ville ikke være en fornøjelse at droppe det
aug 2011
Følger: 16 Følgere: 18 Heste: 16 Emner: 7 Svar: 129
jan 2009
Følger: 74 Følgere: 59 Heste: 2 Emner: 151 Svar: 3.093
sep 2011
Følger: 78 Følgere: 70 Heste: 7 Emner: 92 Svar: 696
dec 2009
Følger: 31 Følgere: 174 Heste: 1 Svar: 3.214
okt 2010
Følger: 165 Følgere: 77 Heste: 15 Emner: 56 Svar: 414
mar 2011
Følger: 47 Følgere: 47 Heste: 6 Emner: 47 Svar: 804
apr 2011
Følger: 125 Følgere: 114 Heste: 2 Emner: 122 Svar: 2.568
aug 2012
Følger: 37 Følgere: 39 Heste: 4 Emner: 73 Svar: 701
Elsker hestene, og elsker at når jeg står op, så kan jeg gå lige ud i stalden, hvor de vrinsker når jeg åbner døren, men glæden er bare ikke den samme mere.
solgte min hoppe som 7 års, efter at have haft hende i 5 år og selv uddannet hende til det hun kunne, ( gik LA i både spring og dressur) men kunne ikke rigtig komme videre, så vi blev enig om at finde det perfekte hjem til hende og købe en ny, og 5 år efter er jeg gået fra at ride mange heste om dagen, og træne mig elskede hoppe dagligt, til stortset aldrig at ride. red ikke hele sidste år, og i år rider jeg kun fordi jeg skulle ride nogen stykker op til salg for en veninde, og når de rejser hjem igen ca 1 maj, tja, så stopper ridningen igen for mit vedkommende, for kan ikke finde en der kan tage hendes plads, eller som jeg bare føler mig 100% tilpas på.
Har prøvet et hav af hende, men enten så de sindssyg hårde i munden, stive som et bræt, kan eller det sælger skriver, og ja, de er bare ikke en let ridelig hest, som kan både lidt dressur og spring.
Skal først have kiropraktor, selvom ejer mener den er helt fin, bliver hevet ind på tøjlen, har ingen balance, løber med rytteren under spring, osv osv.
så overvejer virkelig kraftigt at de 2 gamle vi har gående, de skal bare blive og gå at hygge sig til de ikke kan mere, og så evt finde et godt hjem til vores unghest, men ja, ved det ikke.
maj 2007
Følger: 136 Følgere: 128 Heste: 11 Emner: 37 Svar: 614
Hun var en gave til mig fra mine bedsteforældre da de skulle flytte til byen.
Men fandt mig en nu shetlænder som betyder meget for mig også. så har ejg jo selvfølig også fået mig en skøn hoppe som betyder meget også .
jul 2005
Følger: 49 Følgere: 58 Heste: 1 Emner: 655 Svar: 7.206
feb 2012
Følger: 57 Følgere: 28 Heste: 5 Emner: 55 Svar: 678
ALDRIG om jeg skal fra hesteverdenen igen!!
jul 2005
Følger: 49 Følgere: 58 Heste: 1 Emner: 655 Svar: 7.206
jan 2012
Følger: 67 Følgere: 60 Heste: 3 Svar: 140
Jeg elsker og ride, hvis jeg er ked af det kan ridningen altid gøre mig glad
jan 2009
Følger: 48 Følgere: 74 Heste: 2 Emner: 3 Svar: 672
jan 2008
Følger: 29 Følgere: 27 Heste: 4 Emner: 12 Svar: 605
apr 2007
Følger: 33 Følgere: 32 Heste: 6 Svar: 2.452
feb 2012
Følger: 85 Følgere: 74 Heste: 4 Emner: 13 Svar: 319
aug 2011
Følger: 16 Følgere: 18 Heste: 16 Emner: 7 Svar: 129
Selvfølgelig bliver det ikke altid så slemt, men som udgangspunkt mener jeg at man altid skal følge sine følelser/instinkter om sådan noget.. Man skal nok finde tilbage til det igen, hvis man har brug for det, - og hvis ikke, så er det jo fordi man har brug for andre ting i livet.. Man skal fylde livet med alt det, som gør én glad og er godt for én, - og det kan godt skifte lidt..
Det er ihvertfald min idealistiske tilgang til det..
jul 2012
Følger: 13 Følgere: 23 Heste: 5 Svar: 363
dec 2008
Følger: 29 Følgere: 29 Heste: 2 Emner: 690 Svar: 2.978
Men aldrig hestene.
Ridningen er kun når folk snager, og har travlt på mine vegne. Ex. har min fys forbudt mig at galopere i hallen indtil videre, da jeg ville ødelægge hestens store galop.
Kan folk forstå det? Nej. De tror vist, jeg er en ringe rytter. Hehe.
Og så har folk travlt med, om ens hest er tyk eller tynd.
Men jeg ved godt, det ikke er alle store stalde, der er sådan.
sep 2011
Følger: 137 Følgere: 132 Heste: 5 Emner: 98 Svar: 468
- Men jeg hader virkelig at muge ud!!:-)
sep 2011
Følger: 26 Følgere: 22 Heste: 7 Emner: 83 Svar: 1.350
Men jeg vil ikke stoppe med at ride overhovedet
nov 2010
Følger: 69 Følgere: 69 Emner: 195 Svar: 2.553
mar 2013
Følger: 16 Følgere: 26 Heste: 4 Emner: 42 Svar: 1.069
Jeg har redet i fire år...Jeg stoppede med undervissning i en periode af 2 måneder pga jeg ikke kunne finde en god undervisser men jeg red stadig hver dag
jul 2009
Følger: 86 Følgere: 80 Heste: 4 Emner: 143 Svar: 922
- Også det at der er stadig en del spændende ting jeg mangler at lære som jeg gerne vil lære.
aug 2011
Følger: 42 Følgere: 39 Heste: 5 Emner: 5 Svar: 164
- Overvejer en gang imellem at stoppe. Har min egen hest og betaler stort set alt til den (også opstaldning) hvilket betyder at jeg ikke har mere en ca 70 kr til mig selv om måneden.. hvad kan man få for 70 kr...når jeg ser mine veninder få det sidste nye kan jeg da godt blive lidt træt af det og især her i vinterperioden hvor hestene bliver mere til en sur pligt end til en fornøjelse.. ihvertfald for mig.. men når jo aldrig at tænke mere over det for elsker jo min basse for højt<3
jan 2006
Følgere: 163 Heste: 2 Emner: 800 Svar: 10.515
nov 2008
Følger: 126 Følgere: 106 Heste: 2 Emner: 90 Svar: 819
aug 2012
Følger: 37 Følgere: 39 Heste: 4 Emner: 73 Svar: 701
Lige præcis, de er så ødelagte og så rides på ny osv de fleste af dem, selvom ejerne mener de er ihh og åhh så velredet.
okt 2007
Følger: 215 Følgere: 183 Heste: 8 Emner: 52 Svar: 1.656
Og hestens dejlige selskab. Den bedste medicin mod alt Ville aldrig bytte det for noget andet i verden!!
nov 2010
Følger: 190 Følgere: 155 Heste: 4 Emner: 48 Svar: 262
Men alligvel tænker jeg; Hvad fanden skal jeg så lave??:-)
Men aldrig har jeg tænkt at stoppe. Jeg ved jo godt der er ikke noget bedre end at ridetur når alting bare er noget lort. Frisk luft, rene tanker på sådan et fantastisk firebenet dyr!
Og sådan et smil de dyr giver mig- Det er direkte guld hver for mig!!<3
mar 2007
Følger: 10 Følgere: 72 Heste: 8 Emner: 70 Svar: 1.143
Blogger
Følger: 88 Følgere: 1921 Heste: 4 Emner: 3 Svar: 1.517
Jeg har brugt mange penge og tid med heste!! Måske mere end med mine veninder. lol...
Jeg går enormt meget op i heste og elsker at arbejde med dem - og hver gang får jeg knyttet et specielt bånd til dem..
Det sjove er at mine forældre aldrig har kunnet lide heste, og alligevel er det den vej jeg vælger selvom jeg aldrig havde hørt om det. Jeg var ikke ret gammel da jeg så en hest for første gang og sagde "Eeeeej se der er en hest!! Må jeg også få en?" Jeg var dybt fasineret af de her dyr. Mine forældre snakkede så om at jeg kunne gå til ridning nu hvor jeg hele tiden snakkede om heste. Jeg var ikke mere end 5 år dengang. Efter nogle uger hvor jeg plagede og plagede fik jeg så et andet forslag. Som 5 årig får man jo ikke hest xD
Jeg kunne gå til ridning!! Mine øjne lyste op da de fortalte at jeg så kunne have med heste at gøre, det ville jeg jo vildt gerne!! Jeg startede først 2 år senere fordi de mente ikke at jeg var gammel nok som 5 årig. Jeg fik en fantastisk start og har altid lige meget hvor meget ridelæreren bad mig om at rykke i hesten - taget hensyn til den.
Jeg har altid ment at man skulle være ven med heste og jeg har altid haft et helt specielt venskab til de heste jeg red. Jeg husker tydeligt en gang hvor jeg hjalp til på rideskolen og den hest jeg plejede at ride smed rytteren af. Jeg gik forsigtigt ind på ridebanen mens folk farede forvirrede rundt for at lukke døre osv. Men jeg stod bare der.
Det lynede og tordnede og det var jo grunden til at folk var helt paniske. Men som jeg står der vælger hesten at gå hen til mig frem for de andre der lokkede med alt muligt. Jeg var vildt stolt den dag, men jeg fik ikke noget tak - nogensinde. Det er jeg lidt træt af. Men det var en helt speciel oplevelse som gjorde at jeg blev mere interesseret i horsemanship og hvad det med følger. Jeg har altid haft mit frirum med hestene. Jeg har altid følt mig tryg og jeg har aldrig faldet af. Jeg stoler 100% på de dejlige væsner og jeg altid gjort det. Selvom mine forældre stod bange og kiggede på. Jeg viste dem bare stolt mig og min elevhest frem.
Så stoppede jeg til ridning, af en årsag som jeg desværre ikke husker længere. Men jeg husker at jeg søgte part på en hest i mit område. Helst en kæmpe stor en som jeg kunne ride på. Det var ikke det jeg fik. Jeg gik en helt anden vej. Jeg fik tilbudt at få part på en lille islænder. Hooooooold da op jeg havde mange fordomme om dem. Jeg dømte dem på deres højde og at "de ikke kunne noget". Jeg fik mig en lærerstreg da jeg valgte at tage parten. Jeg skulle jo bare have en hest jeg kunne arbejde med, til jeg fandt en "ordenlig" en. Men nej nej nej... Tyra forelskede jeg mig i, på SÅ mange måder. Hesten var helt igennem fantastisk og åbnede så mange muligheder for mig. Jeg forelskede mig i Tyra - i islænderen. Det var hesten - det var hesten i mit liv. Et halvt år senere bliver mine store drømme knust da Tyra uventet blev solgt. Desværre :((
Jeg var knust og ødelagt og jeg var helt nede. Hesten betød så ufatteligt meget for mig!! Og jeg nåede ikke at sige farvel da hun blev hentet på meget kort varsel. Jeg søgte lidt videre, efter et halvt års tid. Jeg var stadig nede omkring det med Tyra ´, men besluttede mig for at komme videre i mit liv. Jeg fandt Goldie igennem min profil. Goldie som var en bestemt men meget sød pony. Jeg fornemmer lidt at hun er en enmandshest. Jeg har hvertfald aldrig kunnet håndtere hende fuldstændig, men har haft god kontrol over hende. Ligesom ejeren. Jeg havde part på hende da andre ikke turde. Fik jeg afvide af min veninde.
Senere - måske endnu et halvt år - dukkede 2 islændere op på det private opstaldningssted. ISLÆNDERE!!! Jeg var lykkelig og måtte se om jeg ikke kunne støde ind i ejeren en dag. Det gjorde min veninde og hun fik et stort chok da hun opdagede at det var min tysklærer.. Jep, min tysklærer. Hun søgte tilfældigvis en part på Lif som kunne ride hende et par gange. Det ville jeg gerne. Et nyt islænderliv begyndte og jeg var lykkelig. Lif var en hurtig og stærk lille islænder og jeg havde besluttet mig for ikke at knytte et bånd til hende som jeg havde med Tyra. Jeg har heller aldrig haft et super bånd til Goldie men jeg var heller ikke ret meget sammen med hende.
Lif var fantastisk, og hun lærte mig at håndtere de lidt stærkere islændere, og jeg kom tættere og tættere på hende. Jeg lærte hende meget - og hun gengældte det. Hun lærte mig så meget i den vintermåned hun stod der. Jeg synes hun var fantastisk. Vi oplevede op og ned ture, men de var med til at knytte båndet mellem os. Langsomt uden jeg opdagede det fik vi et knyttet bånd. Hun begyndte at komme hen til mig når jeg kom ud på folden - som hun ikke gjorde med nogen andre - og hun blev mere og mere rolig og samarbejdsvillig. Jeg var blevet advaret om at hun skulle flyttes hjem til min tysklærers gård igen til foråret og igår blev mit mareridt vækket til live. Jeg mistede min ven. Min rigtig gode ven i så frygtelig lang tid! Vi var kommet så langt og med ét var hun væk. Jeg har stadig ikke fattet det, men har nu part på en større dressurhest som ligger højt i dressur og er bleve trænet en del i horsemanship. Hun er rigtig rigtig dejlig - men ååååh hvor jeg savner Lif... Det er frygteligt :(((
ALT bliver taget fra mig på ét øjeblik. Man glemmer ligesom når man er sammen med dem, at det ikke varer evigt. Jeg savner hende så meget og jeg HÅBER at jeg ser hende igen snart. Det håber jeg..
Men nu har jeg også besluttet mig for at få min egen islænder. Alt er aftalt og hun er min når jeg har pengene. Jeg glæder mig som et lille barn!!
I fik lige min ridehistorie og i må undskylde at det blev så langt. Men det har altid ligget i blodet på mig, at jeg skulle have en hest. Jeg har altid elsket det dyr, og kunne ikke DRØMME om nogensinde at miste interessen.. De fantastiske dyr er min skæbne <333
sep 2008
Følger: 96 Følgere: 105 Heste: 8 Emner: 50 Svar: 657
Men ville ikke vide hvad jeg så skulle give mig til.
Så længe ishockey, skole og hesten, passer sammen, er jeg godt tilfreds
dec 2005
Følger: 60 Følgere: 84 Heste: 5 Emner: 17 Svar: 2.735
Men når varmen er der, tænker jeg ik mere på det:)
Har i mine 19½ år, kun haft et ½ år, fordi "min" hest blev flyttet, så mere tvang.
Jeg fik hende så hen til mig, så alt var godt igen
aug 2010
Følger: 94 Følgere: 92 Heste: 8 Emner: 71 Svar: 976
Men har aldrig tænkt på at sælge nogle af vores 6 heste, selvom det er hårdt at passe, når man har dem hjemme..
dec 2006
Følger: 77 Følgere: 107 Heste: 5 Emner: 202 Svar: 4.229
Men hesten blev afleveret tilbage og jeg har alligevel været ude og kigge på en del heste, og tror at jeg har fundet den jeg skal have nu
jan 2005
Følger: 39 Følgere: 36 Heste: 2 Emner: 91 Svar: 2.105
Jeg tænker da nogle gange, at det ville være lettere uden lige pt., fordi jeg er studerende, og går meget op i mit studie, det sociale, er i studenterrådet osv... Så hvis nu min hest døde i morgen, ville jeg nok lige vente lidt med at anskaffe mig en ny. Men kunne aldrig drømme om selv at vælge det fra Kunne måske klare en pause på en periode, men aldrig helt. Har altid været hestepige, og vil altid være det. Det er en uløselig del af mig
sep 2007
Følger: 80 Følgere: 68 Heste: 19 Emner: 6 Svar: 1.599
Så lige der var jeg ved at smide det hele.. Men var så heldig at kæresten var så sød at købe drømmehesten jeg har sukket efter i 2 år eller mere.. Det har hjulpet en del oven i alt det derer sket..
nov 2010
Følger: 55 Følgere: 58 Heste: 2 Svar: 164
Overvejede gentagne gange kraftigt at droppe ridningen ved min gamle pony, simpelthen fordi hver ridetur var en kamp - hvilket jeg synes er fuldstændig forkert.
Heldigvis fik jeg mulighed for at købe min nuværende pony, og ridelysten er kommet tilbage
nov 2009
Følger: 34 Følgere: 30 Heste: 2 Emner: 8 Svar: 151
Istedet er jeg begyndt at arbejde noget mere, så der er lidt flere penge i kassen, når jeg skal på efterskole, hvor jeg stærkt regner med at komme på ridelinjen. Så helt slut er det heller ikke.. Håber jeg da ikke..
jun 2007
Følger: 60 Følgere: 55 Heste: 7 Emner: 50 Svar: 593
nov 2011
Følger: 3 Følgere: 2 Heste: 1 Emner: 4 Svar: 64
okt 2011
Følger: 71 Følgere: 59 Heste: 13 Emner: 336 Svar: 903
sep 2012
Følger: 56 Følgere: 48 Heste: 2 Emner: 14 Svar: 186
Heldigvis er jeg tilbage igen nu!!
mar 2008
Følger: 70 Følgere: 98 Heste: 2 Emner: 24 Svar: 59
Da min pony var halt i et par måneder savnede jeg det simpelthen sådan, og det overbeviste mig om at ridning og heste er det jeg virkelig brænder for!
dec 2008
Følger: 74 Følgere: 248 Heste: 5 Emner: 852 Svar: 9.699
Men det er bare fordi vi er inde i en dårlig periode lige nu, og jeg har bare ikke lyyyyyyyyyyyyst... Vi havde lige fået den overstået - kom ind i en HAMMER god en - så kommer hun til skade og nu er vi lige i den dårlige periode der lige skal overståes.. og det er med en masse kampe .. -.-
Pt. er hun gratis finduslasagne - såååå hvis det skulle friste nogen??
okt 2004
Følger: 80 Følgere: 83 Heste: 4 Emner: 588 Svar: 16.651
Men jeg kan ikke nænne at sælge min hest. Jeg tror dog ikke, at jeg skal have hest igen lige foreløbig, når hun engang skal væk herfra.
Jeg har dog holdt en pause på nogle måneder. På et tidspunkt red jeg en pony for en dame, og hun mente på et tidspunkt ikke, at jeg var særlig engageret i hestene - hvilket jeg heller ikke var, fordi der var så mange pligter og så meget arbejde i at være der, og jeg syntes ikke det var sjovt at have med heste at gøre på den måde, som det foregik der. Det hele var for seriøst, og det har jeg aldrig rigtig været så meget til, når det kommer til ridning. Så hun bad mig holde en pause på et par måneder, og så melde tilbage, om jeg stadig ville fortsætte. Jeg sagde ja, og blev der et par år mere.
mar 2011
Følger: 146 Følgere: 1642 Heste: 4 Emner: 1.745 Svar: 18.543
maj 2011
Følger: 176 Følgere: 176 Heste: 2 Emner: 2 Svar: 323
Flere gange har jeg pauset pga. ''dårlig'' rideskole..
og så har jeg tvivlet lidt siden jeg faldt af og brækkede fire knogler. Jeg blev ekstremt nervøs.
maj 2012
Følger: 25 Følgere: 22 Heste: 5 Emner: 61 Svar: 846
okt 2012
Følger: 20 Følgere: 19 Heste: 2 Emner: 45 Svar: 242
Blogger
Følger: 944 Følgere: 3038 Heste: 16 Emner: 296 Svar: 7.798
Den dag de alle er dødestopper jeg nok eller nøjes med en eneste.
jan 2012
Følger: 81 Følgere: 1938 Heste: 6 Emner: 210 Svar: 841
nov 2007
Følger: 23 Følgere: 21 Emner: 22 Svar: 503
mar 2009
Følger: 119 Følgere: 179 Heste: 10 Emner: 152 Svar: 2.887
Når jeg ikke har med hestene at gøre i bare en uge bliver rigtig trist og i dårligt humør.. nu har jeg redet non stop de sidste 10 år så tror ikke på jeg nogensinde ville kunne undvære det
jan 2012
Følger: 81 Følgere: 1938 Heste: 6 Emner: 210 Svar: 841
jul 2011
Følger: 45 Følgere: 43 Heste: 2 Emner: 1 Svar: 636
Jeg har boet på gård sammen med heste inden jeg selv kunne gå, og har aldrig overvejet at stoppe
nov 2011
Følger: 161 Følgere: 125 Heste: 8 Emner: 89 Svar: 2.262
Jeg rider kun en gang om ugen, Desi skal nemlig ikke rides mere.
Så ridning-kan undværes i ikke alt for lange perioder.
Heste-kun når jeg tager på ferie, ellers ville jeg dø :). De er mit alt. Men når man sad på heste før man kunne gå, såå er det ikke så nemt at slippe^^
apr 2010
Følger: 98 Følgere: 97 Heste: 3 Emner: 45 Svar: 206
jan 2005
Følger: 16 Følgere: 66 Heste: 5 Emner: 369 Svar: 1.628
Ikke engang da min eneste mulighed for at komme ud at ride, var på en hest jeg var bange for. Jeg skulle bare ud at ride, og jeg lærte at pakke frygt og nervøsitet langt væk, hvilket jeg er rigtig glad for idag.
Kan slet ikke forestille mig mit liv uden heste, og er ikke et sekund i tvivl om, at jeg psykisk ville gå fuldstændig ned, hvis de blev taget fra mig, på den ene eller den anden måde.
nov 2009
Følger: 51 Følgere: 46 Heste: 5 Emner: 9 Svar: 40
sep 2007
Følger: 33 Følgere: 50 Heste: 2 Emner: 290 Svar: 3.672
men har dog tænkt på ikke at få ny hest den dag hun ikke er her mere, men ved ikke om jeg kan lade være
feb 2008
Følger: 36 Følgere: 36 Heste: 1 Emner: 2 Svar: 535
okt 2007
Følger: 121 Følgere: 120 Heste: 3 Emner: 329 Svar: 2.319
Men jeg gad godt at starte til dans igen,(have det ved siden af) men begge dele er en utrolige dyre sports.
Så det må vente til pengene og tiden er der, da hestene kommer i 1. række
Overvejer I aldrig at stoppe?