776 visninger
|
Oprettet:
Overvejer at sælge ? :( {{forumTopicSubject}}
Lige for tiden synes jeg bare at det hele er gået i stå med Noas træning, jeg synes ikke vi kommer længere. jeg har altid sagt at jeg ALDRIG vil sælge Noa, men nu går jeg og overvejer om det ikke ville være bedst? men på den anden side hvis hun kommer hen til nogen der er onde og rider med bid, så tror jeg ikke hun kan klare det mere. Så bliver det 3 gang at hun kommer hen til nogen der er onde ved hende. hun har været gemmen nok i hendes liv!..
Men stadigvæk tænker jeg over at sælge hende? :,(
feb 2007
Følger: 182 Følgere: 279 Heste: 2 Emner: 196 Svar: 1.725
men hvis du går mere op i hvor han kommer hen end hvor meget du får for ham.. så kender jeg det perfekte sted: www.horsemanshipcenter.dk
der vil han komme på døgn fold, han vil blive redet efter horsemanship-pricipper, bidløst, og han vil blive redet 4-5 gange om ugen af horsemanship-elever i ca. 2 timer, hvor halvdelen foregår på jorden, medmindre de rider skov
selvom det er en rideskole, så virker det ikke sådan, for eleverne skal danne forhold til hestene og lærer den først at kende fra jorden
hun modtager kun heste gratis og giver ikke noget, da der er mange der gerne vil sikre deres heste en god alderdom, for hun sælger dem ikke igen
nov 2007
Følger: 43 Følgere: 56 Heste: 6 Emner: 16 Svar: 438
aug 2007
Følger: 118 Følgere: 108 Heste: 2 Emner: 127 Svar: 589
Tak for jeres hjælp.
nov 2007
Følger: 43 Følgere: 56 Heste: 6 Emner: 16 Svar: 438
Overvejer at sælge ? :(
Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside