Labyrinten. Hygge. :) {{forumTopicSubject}}
Hej nu hvor der er under 1 time tilbage inden Labyrinten er færdig for denne gang, tænkte jeg på at lave en lille hyggetråd. Man kan self. også skrive efter Begivenheden er færdig.
Men her er mine spørgsmål: Har i fået det i ville have? Hvad mangler i for at få fat i Blue eller har i fået Blue? Hvilke ting har i fået? Og er i glade for denne slags begivenhed, eller synes i den har været dårlig på nogle punkter? Og hvor mange Pas/TU'ere/Diamanter har i brugt og hvor mange fik i godbidder fra?
Her er mine svar: Jeg har kun gået efter Blue, så jeg har bestemt fået det jeg ville have. Får også Forest Green her d. 7/6 så det er jo vildt fedt. Har fået dette fra DSM (Skriver kun det bedste):
2 x Heras Pakker
2 x Gyldne æbler (er dog solgt videre)
1 x Zeus lyn (gemmes til avlen)
2 x Frodighedstryllestave (så nu er jeg oppe på 10 stk. )
1 x Dommedagssegl (hvad i alverden skal jeg dog bruge dén til? xD)
1 x Titanens Udfordring (er dog solgt videre)
Så der er da kommet lidt ekstra godt ud af Labyrinten for mig. Og ja jeg er vild med Labyrinten. Dog ville jeg have været lidt gladere hvis man kunne trykke lidt oftere. Dog skal jeg ikke klage. Brugte 20 Pas + 80 Diamanter og havde kun 3-4 nitter. Så i alt har jeg brugt 10 Pas + 20 diamanter pr. guddommelig. Vildt fedt!
jul 2009
Følger: 135 Følgere: 140 Heste: 15 Emner: 228 Svar: 1.922
jul 2008
Følger: 11 Følgere: 42 Heste: 3 Emner: 810 Svar: 5.697
Gik efter de guddommelige, som jeg altid gør.
Og fik dette DSM:
1 x Dommedagsseglet
2 x Heras Pakke
2 x Gyldent Æble
1 x Titanens Udfordring
3 x Zeus' Lyn
2 x Frodighedstryllestav
... Og en masse andet skrammel.
Har brugt over 100 pas, fordi jeg ikke gad vente på TU.
Og syntes det har været en af de kedeligste begivenheder jeg nogensinde har været med til.. Håber ikke den kommer igen. Gaaaaaaaaaab!
jun 2014
Følger: 2 Følgere: 31 Emner: 451 Svar: 1.955
La Black: Haha ja god idé med tidspunkterne. Puhh, over 100 Pas! Sikken dyr omgang. Dejligt at høre at jeg ikke var en af de eneste med lidt held.
Tillykke med Blue og Green. (forestil det er en med flag i stedet for popcorn xD)
Rosendalen: Haha ja, hvem går ikke efter de guddommelige? Og tillykke med dem! Så har du da også fået lidt DSM ud af begivenheden. Puhh, det var også mange Pas du har brugt. Ja lidt kedelig har den nok været. Men det har vel også været fedt nok at man ikke skulle op kl. møg om natten? xD
jul 2008
Følger: 11 Følgere: 42 Heste: 3 Emner: 810 Svar: 5.697
jun 2014
jun 2014
Følger: 40 Følgere: 30 Emner: 150 Svar: 1.700
Jeg fik Blue her den 1. Og venter nu på et lille guddomeligt følle
Min ludomani tog en lille smule over, så brugte 32 pas og 2 Tu'er :3 så i alt 18 TU hvoraf 3-4 var nitter.
jun 2014
Puha, ja den ludomani er ikke så sjov. Jeg kunne også godt have sparet et par TU'ere, men der ville jeg altså have hende. Og ca. 18 Pas pr. guddommelig er jo ikke så slemt endda.
jun 2014
kom også liiige til at bruge 270 kr af mine konfirmationspenge på pas, ups
men jo, green kommer her på søndag
jun 2014
Hehe min Blue giver nemlig også et føl her på søndag. Og så er der lige præcis 1 måned mellem min Yellow og Green. xD
jun 2014
ja, fortryder det også lidt, da jeg nemt har det med bare at bruge en masse penge på ingenting når jeg har penge på lommen
apr 2015
Følgere: 5 Emner: 11 Svar: 233
Det eneste jeg ikke fik i labyrinten var Hestias gave.. Men dem får jeg stort set aldrig, så det undrer mig ikke xD
Fik Blue her den 3.
Så jeg får Green, engang når jeg har magtet at passe Blue 6 gange - lol.
Nu har jeg haft en eksamensopgave i vejen så der er ikke sket det store endnu
Fik et par Heras pakker, et segl, en TU, lidt gyldne æbler, et enkelt lyn og tja...
For komplet liste af skrammel kan i glo i gevinsttråden, jeg gider ikke lige finde det xD
Jeg fik brugt omkring de 40 pas, nogle diamanter og 2 Hermes..
Så ja, nitter var der en del af xD - Blandt andet 3 hvor jeg var dum nok og tænke jeg liige kunne nå niveau 4
Jeg er egentlig meget godt tilfreds
jun 2014
jun 2014
Awesome: Haha jamen så var det da godt du også fik hende. Og tillykke med Blue og Green når han engang kommer til verden. Det er virkelig træls med nitter. Du mangler både Devoted Indigo og Brave Purple hvis du vil have hele samlingen. xD
apr 2015
De får jo tjent sig selv hjem igen på et tidspunkt ^^ - hvis man bliver hængende længe nok
Ej men de hører jo trofæerne til ^^
jun 2014
Bagefter kommer Sommer Ridtet, den er magen til julebegivenheden hvor vi skal rulle med terninger. Denne her gang er der dog kun 5 plader og udover Brave Purple kan man også vinde en Falabella. Og det er alle de forskellige slags man kan være heldig at vinde. ^.^
Hikanu: Det kunne det. Haha ja, på et eller andet tidspunkt. + ved at de giver diamanter bestemte dage (i stedet for at man skal være heldig) så kan man jo også regne om man vil være heldig at komme op på, 10 eller 20 diamanter, som jo normalt er det man skal bruge for at få hjælp til begivenhden. (enten fx. O-horn eller TU'ere )
Haha ja, jeg mangler også kun Indigo og Purple så har jeg hele samlingen. ^.^
apr 2015
Det er lidt lettere at regne med, når man får dem på bestemte dage xD
Labyrinten. Hygge. :)
Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside