{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
580 visninger | Oprettet:

Få eh'er GRATIS :) {{forumTopicSubject}}

jeg har en masse eh'er jeg ikk bruger, fordi jeg ikk har tid til at passe dem allesammen smiley
så derfor vil jeg give nogen en chance for at passe dem, og selv få de eh føl der kommer ud.
vil selv gerne beholde dem der ikk bliver eh'er, og selvom de bliver eh'er skal de stadig have mit avlsnavn smiley
Der er lige nu 93 eh'er som kan hygges med i forskellige racer og man må selv vælge hvor mange.
Der vil være nogle regler selvfølgelig for at få lov
- INGEN brug af DSM eller ap.
- Der må ikke passes andre heste eller sendes bedækninger ud osv kun eh'erne du får lov til at hygge med smiley
- de kan kun bedækkes når jeg selv bedækker dem jeg bruger.
- de skal bedækkes med egne hingste, skal nok forklare nærmere smiley
- de skal trænes så de bliver sort i alt.
- de skal meldes på det billigste ridecenter, men kun 3 dage af gangen så det bliver 60 eq.
- når fejlene kommer ud, skal de hedder Junior-Krøsus og have avlsnavnet - pjutti's pride, og proppes i føl stutteriet.
- eh'erne skal også have avlsnavnet - pjutti's pride. men bare giv dem et navn du selv synes du vil have, da det er dig der får eh'en.

Og brugerne der skal have lov til at avle skal være en man kan stole på, så helst have haft delekonto til andre som jeg kan spørge om du er til at stole på smiley

- Pjutti smiley
(der kan måske være ting jeg har glemt at fortælle, som kommer senere smiley )

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Få eh'er GRATIS :)
Kommentér på:
Få eh'er GRATIS :)

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce