{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
635 visninger | Oprettet:

udlåner eh'er - kig gerne :D {{forumTopicSubject}}

hej smiley jeg laver lige emnet igen - da det andet, i mine øjne - blev for langt at læse smiley håber dette bliver overskueligt smiley
*lad være med at skrive ''du har allerede lavet det emne idag, da jeg godt ved det, men der skulle rettes lidt, og det bare er spild af din og min tid fordi at jeg sjældent laver det samme emne på én dag*

nå til sagen smiley da jeg ikke har tiden/overskuddet til at passe ''øvrige eh'er'' jeg har stående, har p.t 110 eh'er (føl som voksne) + ca. 10 eh'er til salg.. så der er lidt mange at passe og har som sagt ikke p.t tiden til at passe dem smiley jeg vil derfor gerne låne nogle ud, så andre kan få lidt glæde af dem smiley

men men.. der er visse regler angående lån af dem:

regler der glæder begge køn:
- man må ikke låne den ud til en anden, imens ud selv har din låne tid (så må den person, der vil låne, kontakte mig)
- du må aldere den så tosset du har lyst til - men når den bliver 20 år må den ikke alderes mere (med mindre den har DVS, så gælder denne regl ikke) - og den sættes straks tilbage til mig når den er 20 år, hvis det er inden de 10 dage, så venter jeg til at den kan købes tilbage
- du må gerne sælge føllene du får på den - det er jo dit smiley

regler ved hopper:
- hvis den er blevet ifolet inden de blev 20 år, får du den specielle tilladelse til lige at alderer den til den har fået føl og ellers skal den sendes tilbage til mig

regler ved hingste:
-man må ikke give bedækninger ud til offenligthed! eller sende til en ''veninde'' eller anden bruger under ingen omstændigheder, den må kun bruges til dine egn/egne hopper

det koster dog lidt at låne en hoppe eller hingst i 10 dages tid:

så du kan vælge hvilke valg du vil tage- alså med priser osv.

valg 1 : 1 x eh hoppe, gratis at låne, dog skal der betales 10 000 equus pr. eh føl den får imens den står ved dig (set i bagspejlet kan man jo sælge en eh dyrer end 10 000 equus..)

valg 2: 1 x eh hoppe, 30 000 equus for at låne, dog hvis den får eh føl skal du ikke betale for dem, om det er 1 eller 20 føl du får på dem.. du får dog ikke equus'ene tilbage hvis den ikke får føl.

valg 3: 1 x eh hingst, gratis at låne, dog skal der betales 2 000 equus pr. eh føl du får, hvis den ikke får eh føl, skal der ikke betales noget

valg 4: 1 x eh hingst, 5 000 equus at låne, du skal ikke betale for de eh føl den får men igen får du ikke equus'ene tilbage hvis den ikke får eh føl

dette er kun en prøve - om jeg vil gøre det i fremtiden også smiley

du skal svare på denne skema hvis du vil låne en hingst eller hoppe:

jeg hedder på howrse:
jeg kunne meget gerne tænke mig at låne en af racen:
kønnet på hesten:
jeg vælger valget nr. 1 eller 2:
jeg accepterer* reglerne for at låne enten en hoppe eller hingst og bryder ikke reglerne*:

(*hvis der bliver svaret nej til at du ikke vil overholde reglerne bliver der ikke udlånt nogle eh'er)
jeg vil gøre så meget jeg kan for at sende en eh af den race du ønsker men ellers skriver jeg at du skal give mig et andet valg hvis jeg ikke udlåner/har flere af de race du søger

P.s jeg har mange eh racer at vælge imellem:
såsom appaloosa, araber, tinker, paint horse, welsh osv.

glæder mig til at hører fra dig smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  udlåner eh'er - kig gerne :D
  • #2   26. apr 2014 Horses: skal det være en curly hoppe og curly hingst? smiley ¨
    hvad kan være du ikke har råd til hoppen? du skal jo først betale 10 000 equus hvis den får føl ellers er den gratis at låne smiley

alså hver gang jeg ser den har fået eh føl sender jeg en hest til 10 000 equus og inden 10 dage ser jeg helst den er blevet købt (alså 10 dage efter føllet blev født) (ellers kontakt mig og sig hvis der går flere dage før du har equus'ene) jeg sender ikke en hest hvis den ikke har fået eh føl smiley

låne-tiden er 10 dage smiley

• #4   27. apr 2014 Horses: det var ikke så meget, men kan godt udlåne eh'erne til dig, hvis du er sikker på at du kan skaffe 10.000 for hver eh føl, hvis den får det smiley

• #6   27. apr 2014 super sender dem til dig nu smiley

Kommentér på:
udlåner eh'er - kig gerne :D

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce