{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
786 visninger | Oprettet:

Makeup til hverdag {{forumTopicSubject}}

Hej med jer... smiley

I vil nok synes dette spørgsmål er lidt skørt, men står virkelig i et træls dilemma..

Går i med makeup hver evig eneste dag i skolen osv. eller er det kun når i skal noget og hvorfor?

Jeg kan nemlig ikke finde ud af, om jeg helst bare vil være naturlig i skolen uden nogen form for makeup eller om jeg gerne vil gøre noget ud af mig selv.

Jeg har det helt klart bedst med mig selv, når jeg har makeup på, føler mig meget bedre tilpas (og mere attraktiv). Men samtidig tænker jeg også det er bedst bare at være naturlig til hver dag og så vente med makeuppen til byturene og fester og så være lidt mere "speciel" dér?
Men på den anden side så vil jeg jo også gerne se godt ud hver evig eneste dag?

Hvad er jeres holdning? smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Makeup til hverdag
  • #1   16. mar 2015 Og jeg spørger ikke ind til mængden af makeup, bare det at gå med makeup

• #2   16. mar 2015 Jeg har ikke tid hver morgen til at gå med makeup, så har det kun på i skolen når jeg har tiden til det :).

• #3   16. mar 2015 Jeg bruger kun en lille smule makeup, og jeg bruger det hver dag i skolen fordi jeg føler mig bedre tilpas. smiley

• #4   16. mar 2015 Jeg har make up på i skole. Jeg bruger godt nok ikke så meget mere end lidt mascara, men ja.. Jeg har make up på! smiley
    En gang imellem kan jeg finde på at tage en pause, hvor jeg så ikke har noget på i skole - primært fordi jeg godt vil føle, at jeg kan det... Det er faktisk meget rart! smiley

• #5   16. mar 2015 Jeg har make up på hver dag i skole. Jeg tegner mine øjenbryn en smule op og tager mascara, eyeliner og sommetider en meget dæmpet øjenskygge på.
    Jeg kan dog også sagtens tage i skole uden make up (:

• #6   16. mar 2015 Jeg bruger stort set aldrig makeup og gjorde det heller ikke da jeg gik i skole smiley
    Men når det så er sagt, så har jeg veninder der går med makeup og helt ærligt ser noget bedre ud med end de gør uden. Jeg synes man skal gøre det man føler sig bedst tilpas med smiley

• #8   16. mar 2015 Jeg går med en lille smule, men det går jeg med hver dag, udover i weekenderne. Jeg dækker dog kun mine urenheder.

• #9   16. mar 2015 Jeg har hver dag jeg skal noget marscara på smiley men jeg kan sagtens også holde en fridag en gang i mellem hvor jeg er helt naturlig smiley

• #10   16. mar 2015 Jeg har makeup på hver dag i skolen, grundet at jeg har helt lyse øjenvipper og bryn, og jeg føler mig derfor ikke tilpas uden at have mascara og ordnet øjenbryn smiley

• #12   17. mar 2015 Jeg er for doven, så jeg har som regel aldrig make-up på smiley Dage hvor jeg har tid tager jeg lige lidt mascara, og læbestift på - en gang i mellem en smule concealer. Jeg havde tit make-up på hver dag i gymnasiet, men følte til sidst at jeg var grim uden, og sådan ville jeg ikke have det, så jeg holdt op med det igen smiley

• #13   17. mar 2015 Jeg har make-up på hver dag. Går ikke i skole, men på arbejde smiley Jeg føler mig så nøgen uden make-up.
    Til gengæld bruger jeg kun 15 minutter på hår og make-up om morgenen. Jeg hader at bruge lang tid på det smiley

• #14   17. mar 2015 Jeg er ikke glad for ting nær øjnene, så jeg undgår tit makeup. Og så gider jeg ikke bruge tid på det smiley

• #15   18. mar 2015 Jeg går til hverdag uden makeup, mest fordi jeg aldrig får det fjernet, jeg træner rigtig neget og det gør ondt at få i øjnene.
    Jeg har valgt det, på trods af jeg har små forholdsvis lyse øjenvipper man næsten ikke kan se. Hellere det end at få det i øjnene til spinning!
    Jeg er også meget tit træt (har drøn på i min hverdag) og så skal jeg ikke tænke på om jeg klør mig i øjnene. smiley
    Til fine stunder tager jeg en lille smule mascara på, og måske en lille smule øjenskykke.

• #16   1. jun 2015 Jeg går med makeup næsten hver dag. Men der er dog nogle dage som lørdag eller søndag og så en enkelt dag i hverdagen hvor jeg ikke går med makeup. Fordi at huden ikke har godt af at hele tiden have makeup på. Som regl er det onsdag for der har jeg idræt.

Men det er dog også meget forskelligt hvad jeg tager på hvis jeg ikke lige har så meget tid om morgenen bliver det bare lidt mascara og så dække de værste urenheder. Ellers plejer jeg at have foundation, concealer, mascara og puder. smiley
    Håber det var svar nok smiley

Kommentér på:
Makeup til hverdag

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce