{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
915 visninger | Oprettet:

At flytte? {{forumTopicSubject}}

Hej alle smiley jeg ville blot høre om i havde sagt ja eller nej smiley

Det er fordi mig og min kærste skal flytte sammen på et tidspunkt. Og han vil ikke bo på Amager men længer ude. Han sagde han nok også skulle søger for at finde opstaldnig så jeg kan tage Alex med smiley men jeg er lidt bange for at bo længer væk fra Amager . Så havde i sagt ja eller nej hvis det var jer? smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  At flytte?
  • #1   19. nov 2014 Jeg havde sagt ja.
    Det er godt at prøve noget nyt og komme væk fra hvad man er vant til smiley
    Jeg troede nemlig heller ikke, at jeg ville kunne bo andre steder end i Silkeborg by, men nu "bor" jeg ude på landet 30 minutter fra Silkeborg, og har det bare super godt! smiley


  • #2   19. nov 2014 Er glad for svar smiley tog du hesten med? smiley jeg er self lykkelig for han vil finde opstaldnig smiley det beviser bare han tænker på Alex og mig smiley men ja du har ret. Selvom det er først om 2 år så burde jeg vel sige ja smiley

  • #3   19. nov 2014 Jeg har desværre ikke hest mere, men havde jeg haft hest, så havde jeg ikke taget den med, da jeg sagtens ville kunne komme hen til den, da den alligevel ikke står lang fra Silkeborg eller hvor jeg bor nu smiley
    Min situationen er lidt indviklet, så jeg havde ligegyldigt hvad ladet hesten blive hvor den var, indtil mig og kæresten havde fundet vores egen lejlighed, men stod jeg i din situation, så havde jeg taget hesten med uden tvivl! smiley

    Synes også, at det er super sejt, at din kæreste vil finde opstaldning til din hest smiley


  • #4   19. nov 2014 Kan jeg godt forstå smiley ja jeg sagde til ham at jeg tog ingen steder uden min Alex smiley så sagde han, det skal jeg heller ikke. Vi finder bare opstaldningen smiley da min kærste bor i Valby nu syntes han det er for langt med busserne smiley så ja til den tid skal Alex havde en ny boks smiley er bare glad for det bliver sådan smiley


  • #5   19. nov 2014 Jeg havde gjort det.
    Jeg har selv flyttet fra Nordjylland til Sønderjylland, for at bo med kæresten. Og jeg tog selvfølgelig hesten med smiley


  • #6   19. nov 2014 Signe: smiley fedt men var du ikke nervøs for at flytte? smiley og fandt i hurtigt opstaldnig?:)

  • #7   20. nov 2014 Altså i kan ven finde et kompromis og flytte 30 minutter/1 time væk fra Amager:)


  • #8   20. nov 2014 Havde nok sagt ja bare man stadig har muglighed for at kan komme hjem af og til smiley

  • #9   20. nov 2014 Vi er ved at prøve at søge mulighederne smiley men jeg siger nok ja

  • #10   20. nov 2014 Havde sagt ja! Især fordi det ser ud til at han både tænker på dig og din hest! smiley
    Også så du får prøvet noget nyt smiley


  • #11   20. nov 2014 Det er altid muligt at finde opstaldning, så bare spring ud i det.

    jeg startede med at flytte fra Sjælland til Midtjylland, og jeg kendte ikke et øje i Jylland, alt var nyt, både mentaliteten, sproget, tempoet, men sandelig også menneskerne, jobmulighederne, uddannelses muligheder osv. jeg tog både hun og heste med, ingen problemer i det.
    for et lille år siden flyttede jeg igen, denne gang til Nordjylland, igen uden at kende nogle andre end min kæreste som jeg flyttede sammen med, og jeg har denne gang taget 2 af mine 3 heste med, den sidste er lånt ud, jeg har alle mine katte og hunde med.
    ingen problem i det, hestene er dog først flyttet med her i sommers, men det har ikke noget med opstaldnings problemer at gøre, mere at mit liv tog en drejning det ikke skulle lige nu (min far døde), så jeg havde brug for at nogle kunne tage sig af mine heste, så det var bedst at lade dem blive på gamle opstaldningssted ved hende der låner min ene hoppe.

    jeg har ikke fortrudt nogle af de gange jeg har rykket teltpælene op og flyttet til et nyt og for mig ukendt område


  • #12   20. nov 2014 "Just say yes"

    Jeg er "lige" flyttet til sydfyn med min kæreste i august, det er en time væk fra mine forældre. Til sommer skal vi flytte igen, da han skal videre på et nyt praktiksted (Han er ved at uddanne sig til landmand) og der flytter jeg også med. Jeg har taget valget om at være sammen med ham, så mit hjem er hvor han er. smiley


  • #13   20. nov 2014 mange mange tak for alle jerse svar smiley det sætter jeg stor pris på smiley jeg håber bare jeg ikke fare vild med busser til den tid smiley

  • #14   20. nov 2014 Jeg har flyttet rundt hele mit liv, da jeg anskaffede mig hest fik jeg fast bopæl da mor skred fra far. Men har jo så boet mange forskellige steder med min far. Du skal ikke være nervøs, og der er opstaldning mange steder i dag.

  • #15   20. nov 2014 Næ, jeg var ikke rigtigt nervøs. Som 16 årig valgte jeg at gå på skole på Sjælland, og som 17 årig valgte jeg at gå i skole i Kolding, så var vant til at være væk fra det der hjemme smiley
    Jeg havde søgt opstaldning inden jeg flyttede, så da jeg var nede ved min kæreste i weekender, tog vi ud og kiggede på stalde smiley


  • #16   20. nov 2014 Jeg vil også sige ja, men for mig kommer det også meget an på hvor længe man har været sammen, jeg bor stadig hjemme, er 17 år og har haft kæreste i halvanden år nu men han er et år yngre, derfor skal vi ikke flytte sammen før om et stykke tid... Men synes det lyder virkelig fedt, jeg havde helt bestemt flyttet hvis jeg havde råd til det forlængst!

  • #17   20. nov 2014 Jeg har sagt ja til det smiley selvom der er 2 år til smiley men som sagt jeg er så glade for jeres gode råd og svar smiley det har gjodt mig rolig:)

  • #18   20. nov 2014 I februar 2012 rykkede jeg også teltpælene op og flyttede fra Als nede i Sønderjylland og til en by lidt nord for Århus, fordi jeg skulle studere i Århus. Hesten blev flyttet med i april. Jeg kendte faktisk ikke et øje heroppe i Århus, så det var et meget stort spring for mig at flytte direkte hjemmefra mine forældre og så heeeeeeelt til Århus smiley Nogen gange bliver man nød til at tage springet for at komme videre i sit liv og for at følge sine drømme smiley

Kommentér på:
At flytte?

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce