At flytte!(: {{forumTopicSubject}}
Hej HG'er!:-)
Jeg er ikke helt sikker på hvorfor jeg skriver det her indlæg, og hvad jeg vil have ud af det.. Men jeg tror bare gerne at jeg vil have nogle helt andres synspunkt!(-:
Da jeg startede med at ride for snart 8 år siden, var det på en gård i Sigerslevøster, hvor min søster også havde redet.... Der startede jeg først med holdridning, siden part, og til sidst købte jeg en af de ponyer, som stod derude, da jeg havde redet på den i en måned eller 2.
Den dag idag står jeg stadig på den gård, og det er et godt sted med gode faciliteter, og et stævne i ny og næ.
Efter jeg fik min egen hest er min mor også begyndt at ride en hel del, først på samme gård, og siden på nabogården, hvor formanden for vores rideklub bor med sine mange, mange DV'ere.
På gården hvor jeg står nu, har jeg 2 rigtig gode veninder som jeg rider med nærmest hver dag, og har de bedste stunder med... Men desværre er jeg begyndt at føle mig lidt uvelkommen, og føle at ejer er lidt for meget efter mig, i forhold til så mange af de andre privater på gården, (det går også en del ud over min bedste veninde som har sin haflinger, stående der). Det kan være i alt fra hvor lang tid vi lader vores ponyer stå inde om eftermiddagen( de går på døgnfold), til hvor meget jeg gallopere når jeg rider dressur. Jeg føler at ejer finder de mindste grunde til at skælde mig ud over! Derfor har der på det sidste været en ret trykket stemning, mellem mig og ejer, synes jeg...
På nabogården derimod føler jeg mig rigtig meget velkommen, og der står min dressurlærer også så der vil helt klart være flere dage hvor jeg kan få undervisning. Jeg vil derimod ikke kunne være lige så meget sammen med mine veninder hvis jeg flytter, men kan selvfølgelig ride sammen med min mor, formanden og min dressurlærer, som er blevet en slags "plejemor" for mig! (Ikke at jeg har det dårligt derhjemme eller noget, jeg bruger bare meget tid sammen med hende!)
Nabogården har kun en ridebane, så jeg skal ride ned og ride i ridehus på den gård jeg står på nu hvis jeg flytter... Prisen vil være næsten det samme lige meget hvor jeg står.
Så er vel mit spørgsmål er hvad i synes om det hele? Jeg vil meget gerne høre jeres mening!
Og kan jeg evt. være bekendt at fortælle min veninde inden jeg flytter at jeg gør det, for så ved jeg at hun også vil tage det op med hendes forældre, om hun må flytte?
Mvh. Amalie
feb 2007
Følger: 27 Følgere: 48 Emner: 121 Svar: 1.180
hellere være velkommen og føle sig godt end det andet.. det er livet for kort til :o)
men jeg synes du skal snakke med din veninde om det
jul 2009
Følger: 62 Følgere: 81 Heste: 8 Emner: 35 Svar: 278
dec 2008
Følger: 29 Følgere: 29 Heste: 2 Emner: 690 Svar: 2.978
jun 2008
Følger: 44 Følgere: 45 Heste: 2 Emner: 69 Svar: 403
At flytte!(: