er du mor til et kolikbarn? eller har du været? {{forumTopicSubject}}
Ladies,
jeg har en veninde der er i gang med at skabe en dansk brugbar webside til brug for forældre der bare står i den med et kolikbarn.
hun har selv stået med en lille dreng med drønende kolik i 5-6 måneder og fandt der at der faktisk ikke er gode råd og vejledning nogen steder at få. så det har hun besluttet at lave om på. hun har lavet sine lektier godt og grundigt og er igang med dette projekt der så småt er sat i søen. der er mere på vej er der hvisket i mit øre.
jeg skal derfor spørge : hvis du har stået med et kolikbarn, vil du ved lejlighed smutte omkring siden og ligge din beretning ind?
jeg har selv sendt hende min. selvfølgelig, men den batter jo ikke det store. karen havde kolik 6 dage. det kan jo på ingen måde sammenlignes med 6 måneder. de siger at alene det at læse om at andre har følt det samme. tænkt det samme, levet sådan der, flytter store bjerge
siden hedder kolikmor.dk
feb 2006
Følger: 38 Følgere: 41 Heste: 4 Emner: 680 Svar: 7.842
aug 2009
Følger: 48 Følgere: 78 Heste: 4 Emner: 479 Svar: 4.399
har ikk selv børn endnu så derfor ved jeg ikke noget om at have et kolik barn.
men har hørt om glade udadvendte mennesker, der forvandles til indlukkede triste trætte mennesker pga kolik, fordi søvnen ikke er der, og der bare generelt ikke er noget overskud.
syntes det er super godt at hun kan have det overskud nu, til at hjælpe andre mennsker, og det fortjener hun helt klart et skulderklap for
maj 2007
Følger: 39 Følgere: 38 Heste: 7 Emner: 119 Svar: 688
jeg er sikker på at hun bliver GLAD!
aug 2009
Følger: 48 Følgere: 78 Heste: 4 Emner: 479 Svar: 4.399
maj 2007
Følger: 39 Følgere: 38 Heste: 7 Emner: 119 Svar: 688
det er jo ikke mig der står med et kolikbarn, det er en side under opbygning til at hjælpe de nybagte forældre der står her og nu med et kolikbarn
er du mor til et kolikbarn? eller har du været?
Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside