Shopping i London Shopping i London
Hej alle piger
Jeg skal snart til London, hvor der skal shoppes en del, så vil hører om i havde nogle ideer om hvilke butikker i synes jeg skal ind i, er der evt nogle ting, som i synes jeg skulle købe
- Er der noget i London som jeg SKAL opleve
apr 2014
Følger: 13 Følgere: 8 Emner: 62 Svar: 208
okt 2007
Følger: 5 Følgere: 64 Heste: 5 Emner: 57 Svar: 273
-Vi nåede aldrig derind, men nogle af de piger som var med på turen kom hjem med flere fyldte poser derfra..
Westminister, Big Ben, Tower Bridge og London Eye er virkelig også turen værd. Så smukt!
jun 2011
Følger: 18 Følgere: 20 Heste: 3 Emner: 29 Svar: 1.153
Derudover er jeg selv glad for boots (lidt ala matas, bare større og billigere), dorothy perkins og topshop :)!
nov 2010
Følger: 38 Følgere: 36 Heste: 5 Emner: 37 Svar: 190
Jeg ved, det lyder kedeligt, men jeg kan klart anbefale nationalmusset, det er virkelig stort og imponererne!
jun 2008
Følger: 63 Følgere: 80 Heste: 4 Emner: 260 Svar: 3.214
Hvis du kommer derover til udsalgstid, er du stort set sikret at gå derfra med et helt outfit + mere, for det samme som én trøje koster herhjemme. Det er MEGET billigt! Jeg fik 2 trøjer, en t-shirt og en riiiiigtig lækker cardigan til ca. 200 kroner - og kvaliteten er super!
Victorias Secret er også en fantastisk butik! Priserne er høje, men selve butikken er en oplevelse for livet. Hold nu kæft hvor er den fed!!
Og så er der den absolut bedste, fedeste, niceste, lækreste butik i hele London: NIKE TOWN!!!
En fleretages butik udelukkende med Nike, så bliver det ikke bedre! Jeg har begge gange jeg var i London brugt 2-3 timer derinde, men jeg er også en Nikeomania + nok lidt en af sportsnørd!
Og hvis du er villig til at rejse lidt for det, så ligger der en outlet by ved Wembley Park metrostation. Der er en masse super fede butikker, bl.a. Nike (
Og så er Wembley jo lige ved siden af - det er en fed oplevelse, har aldrig oplevet så imponerende et stadion, og deres guides er FUCKING geniale!!
Shopping i London
Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside