~ Alt for pigerne ~

~ Alt for pigerne ~

Medlemmer: 1.120
Forside Forum Medlemmer Annoncer Heste
1.018 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 5 Svar

Shopping i London Shopping i London

Hej alle piger smiley

Jeg skal snart til London, hvor der skal shoppes en del, så vil hører om i havde nogle ideer om hvilke butikker i synes jeg skal ind i, er der evt nogle ting, som i synes jeg skulle købe smiley

- Er der noget i London som jeg SKAL opleve

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Samle en seng 500 kr.
  • Græsslåning + små klip af busk 600 kr.
  • Fræse havestykke 1.625 kr.
  • Vinduespudsning inde og ude 700 kr.
  • Sætte 2 lamper til og hænge dem op. 1.000 kr.
  • Hjælp til hænge tv op , har forsøgt selv , men det mislykkedes lidt . . derfor brug for hjælp til at rette på det . Har ikke boremaskine eller skruemaskine og det er murstensvæg . 300 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Shopping i London
  • #1   7. jun 2014 Primark. Helt klart. - det er SÅ billigt derinde. Dog kan man også på nogle af tingene se kvaliteten der af...

• #3   7. jun 2014 Primark er et must!
    -Vi nåede aldrig derind, men nogle af de piger som var med på turen kom hjem med flere fyldte poser derfra..

Westminister, Big Ben, Tower Bridge og London Eye er virkelig også turen værd. Så smukt! smiley

• #5   7. jun 2014 primark og camdpden market, som er sagt, er begge fantastiske steder smiley
    Derudover er jeg selv glad for boots (lidt ala matas, bare større og billigere), dorothy perkins og topshop :)!

• #6   7. jun 2014 Primark, Campdenmarket, Topshop og Urbanoutfitters kunne jeg bruge flere måneder i/ved, så det vil jeg sige er et must smiley

Jeg ved, det lyder kedeligt, men jeg kan klart anbefale nationalmusset, det er virkelig stort og imponererne!

• #7   8. jun 2014 Primark!!
    Hvis du kommer derover til udsalgstid, er du stort set sikret at gå derfra med et helt outfit + mere, for det samme som én trøje koster herhjemme. Det er MEGET billigt! Jeg fik 2 trøjer, en t-shirt og en riiiiigtig lækker cardigan til ca. 200 kroner - og kvaliteten er super!

Victorias Secret er også en fantastisk butik! Priserne er høje, men selve butikken er en oplevelse for livet. Hold nu kæft hvor er den fed!!

Og så er der den absolut bedste, fedeste, niceste, lækreste butik i hele London: NIKE TOWN!!!
    En fleretages butik udelukkende med Nike, så bliver det ikke bedre! Jeg har begge gange jeg var i London brugt 2-3 timer derinde, men jeg er også en Nikeomania + nok lidt en af sportsnørd! smiley

Og hvis du er villig til at rejse lidt for det, så ligger der en outlet by ved Wembley Park metrostation. Der er en masse super fede butikker, bl.a. Nike ( smiley ), SuperDry, Marks and Spencer, etc. smiley .
    Og så er Wembley jo lige ved siden af - det er en fed oplevelse, har aldrig oplevet så imponerende et stadion, og deres guides er FUCKING geniale!! smiley .

Kommentér på:
Shopping i London

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce