{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hjælp i galop
  • #2   11. mar 2014 Det har jeg fået at vide lidt ja, men har arbejdet meget med det , og synes selv at det er blevet meget meget bedre. Hun skal bare løfte sine ben lidt højere, men ved ikke hvordan jeg skal øve det :!

• #3   11. mar 2014 Evt. Øv nogle bomme. Så får du mere løft..

• #4   12. mar 2014 Jeg kan jo prøve smiley

• #5   12. mar 2014 Det lyder som om bagbenene skal mere ind under hesten, for så får du løftet bagparten lidt, og benene bevæger sig mere. Det er ikke altid at de lige lytter til først, men så kan du bare lige lægge pisken på bagparten imens, ikke slå hårdt eller noget, nogle gange skal den bare røre, ellers så et svagt dask smiley Den rette samling er vejen til bedre gang, og så altid nogle halve parader mens man stadig rider godt fremad. smiley

• #6   12. mar 2014 Hvis du har mulighed for det så galopere op ad en bakke, så får du mere benløft:) bomme og cavalletties er også godt! smiley
    Men for at få den der op af bakke galop så er det en god ide at ride ud på en tur også galoppere op af den bakke smiley

• #7   12. mar 2014 Okay tak, det vil jeg helt sikkert prøve, men hun er meget bange for pisk jeg ved ikke hvorfor, så jeg har aldrig rigtig redet med det smiley

• #8   12. mar 2014 Som sagt bomme og op af bakke er en god ide, men da jeg arbejde med samme problem, lagde vi bommene, som små spring, ligesom man kan sætte et dobbelt spring, som skal lære hesten at springe op ad smiley

Så lig bommene med en afstand, hvor din hest skal tænke inde imellem, for så lærer den til sidst og løfte benene smiley

• #9   12. mar 2014 Okay tak smiley

• #10   12. mar 2014 Nå okay, men den er ikke et must, det er bare træning og træning smiley

• #11   8. apr 2014 Kender alt til det problem med manglende løft og en hest som suser afsted.. Har haft og har det indimellem stadig... som sagt er det noget af et arbejde, men bomme og bakker er helt klart løsningen.. Har og træner stadig en masse af den slags og så bruger vi også kegler, hvilket giver en masse smidighed og balance.. Vi har haft wibell et år nu og det har taget lang tid at komme dertil, hvor hun er nu.. Vi har også haft en del løstspring og alm spring med indover.... Der er gode dage og dage hvor hun er tæt på at blive til en rullekebab... En god ide er at filme træningen. Det har hjulpet os meget, mere fordi man ikke kan huske, hvordan det har været. Med video ser man forandringerne... Så bare klø på....

Kommentér på:
Hjælp i galop

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce