{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
832 visninger | Oprettet:

Slår jeres travere seg også? {{forumTopicSubject}}

Idag slap jeg flyer på ridebanen da hun har stået en god del inde i det siste..selvfølgelig fik hun sparket seg selv på koden og i kronranden bag.

Mighty sparket seg også hele tiden så mens jeg havde ham var det nesten bare sårpleje som jeg måtte gøre:S

Bruger i benbeskyttere eller?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Slår jeres travere seg også?
  • #1   14. jan 2007 jeg bruger bandager på alle 4 ben da han har dårlige ben og klokker på alle 4 da han altid jogger i sig selv både for og bag..
    skører hyp

• #2   14. jan 2007 Hej
    Tit hvis hesten har en lidt stor gang foran eller bagunder, så sker det at de slå sig. Men prøv at fortæl jeres smed om det næste gang, det er tit at smedene har gode forslag til hvad de kan gøre ved det... Travhestene slår sig også under løb, især når man skrifter tempo, derfor bruger travfolk meget tit på at sko hestene om så dette ikke sker, og her kommer smeden ofte ind med gode forslag.

• #3   14. jan 2007 jeg bruger gamacher når jeg springer, eller hvis jeg rider tur kan jeg også finde på det..

• #4   15. jan 2007 der er mange muligheder, og smeden kan ikke altid hjælpe, det kommer an på hvor bred/smal forgang og baggang er. hvis den fx får sår på forknæene, bruges knægamacher, ligeledes baggamacher til bagben og forgamacher på forben fra knæ og ned.

Det er bestemt ikke unormalt at bruge beskyttelse på travernes ben... mere unormalt ikke at bruge det:)

• #5   16. jan 2007 Jeg rider altid med gamacher på min - det skader jo ikke at beskytte benene! Desuden er de ikke dyre - gav omkring 350 kr for mine 4 stk og de holder rigtig godt! Og beskytter!

• #6   17. jan 2007 jeg putter sjældent noget på Speedys ben, kun hvis jeg skal springe eller skal på en lang tur (3 timer +).

Kommentér på:
Slår jeres travere seg også?

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce