Er så stolt {{forumTopicSubject}}
Ja som i fleste ved har jeg haftt problemer med Gigis gamle skade hvor hun slår hul i hovedet... men har købt en back on track nakke/ pande varmer og ja hun virker mere rolig i boksen ikke så meget spark som før ; )) så det er jo fremgang ; ))
Da vi i dag da jeg øvede galop på venstre volter (som hun kan) vil jeg som jeg plejer tage højre og lade hende trave på den men pludselig tog hun nogle galop anspring godt nok venstre galop, men det er da på vej....
Har forsøgt tidligere at starte med galop på venstre volte og redet i et 8 tal men så plejer Gigi at stoppe op eller trave højre volte....
Åh er så stolt nu må vi bare forsætte træningen ; ))
Hvordan går det med jeres dejlige travere ??
jan 2005
Følger: 129 Følgere: 129 Heste: 11 Emner: 107 Svar: 1.064
Har stærkt vurderet at købe et Back On Track dækken til mine heste.
Ellers går det meget godt med mine dejlige travere. Vi træner hårdt på så de er klare til årets første distancestævne:)
jan 2009
Følger: 207 Følgere: 451 Heste: 4 Emner: 635 Svar: 7.960
Det går super,vi er springere, men vi skal måske starte vores første dressur stævne, her i marts, er vildt spændt
vi plejer KUN at være til springstævner, da det er det vi helst vil :D!
men der kommer et LD2 fra heste, endelig! så nu skal det da prøves (-:
men vi har været til mange springstævner, han eeeelsker det, det samme som jeg (-: weee
okt 2009
Følger: 41 Følgere: 39 Heste: 2 Emner: 43 Svar: 567
Jeg skal til at igang med en længere genoptrænings-process, eftersom jeg har måtte lade hestene stå da jeg døjer med en masse rygproblemer. Så vi vender stærkt tilbage til sommer!
nov 2007
Følger: 135 Følgere: 134 Heste: 3 Emner: 192 Svar: 2.559
jeg var så dum at sende min elskede traver til jylland december 2009 men min hyp trives ikke derovre så tog hende hjem i april 2010 udsultet fyldt med orm, træt og bestemt ingen livsglæde mere ; (( men inden da har hun heller aldrig villle lave galop på højre volte så vi har også været i genoptræning siden april 2010 så næsten et år men total fedt at der er sket så meget ; ))
okt 2009
nov 2007
Følger: 135 Følgere: 134 Heste: 3 Emner: 192 Svar: 2.559
okt 2009
Er så stolt
Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside