{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
888 visninger | Oprettet:

//En masse spørgsmål om Nikon og Canon// {{forumTopicSubject}}

//En masse spørgsmål om Nikon og Canon//

Hej alle. Jeg skal konfirmeres her i midten af maj måned i år og har ønsket mig et kamera, men hvilket ved jeg endnu ikke. Så jeg har en del spørgsmål mht. Canon, hvorfor det kan betale sig at vælge. Eller Nikon og hvorfor det kan betale sig at vælge. Eller Sony osv. smiley

Først og fremmest. Hvilket kamera kan I anbefale til fotografering af heste i bevægelse, heste portrætter, portrætter af mennesker og billeder ude i naturen, alt sammen i et. Gerne så kvaliteten er ok inde i en ridehal, med dårligt lys.

Første spørgsmål lyder på hvordan man ændre ISO'en på et Canon. Jeg prøvede her i torsdags på et af skolens Canon kamerare , men jeg var fuldstændig lost og måtte opgive fordi det var så bøvlet. Så en lille guide i hvor man skal trykke sig rundt henne for at ændre den kunne være dejligt. (y)

Hvad syntes I er godt ved Canon eller Nikon og hvad syntes I at en nybegynder indenfor fotografering skulle vælge? (Jeg har dog taget mange billeder af både heste i bevægelse, natur og portræt billeder af heste smiley )
Jeg har taget billeder med et Nikon D40 med standard objektiv, som jeg helt fint kunne finde ud af og billederne blev ikke helt så dårlige som man skulle tro smiley

Jeg har valgt at ønske mig et Tamron 17-200 mm objektiv, da min veninde som næsten lige har købt det, allerede har haft megen glæde af det. (y)

Håber det var overskueligt at læse, hehe smiley Vil sætte meget pris på jeres hjælp! smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  //En masse spørgsmål om Nikon og Canon//
Kommentér på:
//En masse spørgsmål om Nikon og Canon//

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce