En masse spørgsmål!.... {{forumTopicSubject}}
Hej alle. Jeg har sådan en spørgsmåls dag, så nu får i dem direkte, og håber da i kan svare på nogen af dem!
- Hvornår får man brev, om man er kommet ind på hf? Mener det er i maj, men kan ikke helt huske det, og heller ikke hvilken dato:S
- Jeg har farvet hår i maaaange år, og vil gerne have RIGTIG langt hår.. Mit hår vokser normalt, men er der nogen, som har nogle super gode råd?! Jeg farver det ikke fra nu af, så den behøver jeg ikke få af vide:D
- Jeg bor i en lejlighed, hvor vi for lidt over et halvt år siden flyttede ind.. Der var et råddent vindue, og de fik det skiftet efter 2 mdr. Dog gik der over et halvt år, før at de tog sig sammen til at få sat vindueskarm i... Men det ligner LORT! Udover det, så var der skimmelsvamp i sådan en et udluftningshul nær loftet, det bad jeg dem behandle, men de fjernede bare det værste, og nu er det på vej igen... (Vi lufter ud hver dag). De har nu skiftet vinduer inde i stuen, da der var fyldt med skimmelsvamp i vinderne også.. De har slet ikke gjort arbejdet ordenligt heller her:/ Er der nogen steder man kan klage over sådanne ting? :s
- Hvad skal i være til karneval? Og hvor hurtige er i til at blive fulde? Sidse år igen, havde jeg ikke engang drukket to sommerspy, og der blev helt sort for mine øjne og jeg blev helt svimmel og underlig.. En vagt inde i kvickley spurgte om jeg var okay, og det eneste jeg huser er, at han griner af mig, og lidt efter havde jeg det ok igen.. Det skal siges, at jeg havde fået masser vand og mad:s (frygter lidt det sker igen..).
- Jeg er ung på su, og går på hg lige pt, og skifter til hf efter sommerferien.. Er jeg den eneste, som ikke kan finde job?!:S Nogen der ved, hvor man kan søge arbejde nær Aalborg? Jeg vil gerne ud og plukke jordbær!:D
God dag til jer alle!:-)
mar 2008
Følger: 41 Følgere: 39 Heste: 3 Emner: 153 Svar: 2.307
Sikke da er træls oplevelse, sådan ville jeg nok desværre også forholde mig, hvis det havde været mig:/ Vildt du kan huske det hele, trods det du faktisk skulle på sygehuset osv, det er godt nok ikke ofte man ser det:/
mar 2008
mar 2008
mar 2008
aug 2010
Følger: 23 Følgere: 25 Heste: 3 Emner: 1 Svar: 257
- køb shampoo og balsam fra Mane&tail. Det er SUPER godt, og der er ikke de affaldsstoffer i som der er i vores shampooer. Så en video med det, og hendes hår voksede normalt 1,5 cm om måneden, og efter hun brugte det her, så havde det vokset 5 cm. men det var dog kun den første måned, efter voksede det vist 3,5
mar 2008
aug 2010
når håret et vokset ud, og du så får klippet det, så klipper du jo selve længden af som er vokset ud..
Jeg klipper mit ca hver 6-8 måned. og mit hår er blevet betydeligt længere end hva det var.
Mit gik mig til kravebenene, og nu går det mit til lige under brystet
aug 2010
mar 2008
mar 2008
aug 2010
mar 2008
http://www.horsecare.dk/rytteren/50-mane-n-tail-shampoo-355-ml.html
aug 2010
Og et andet godt råd. du skriver jo selv du har farvet meget hår..
Det har jeg også, og jeg holder mit sundt ved at komme argan oil i en gang om måneden eller hver 3. uge. alt efter hvor ødelagt dit hår er. og når du skal vaske det ud. du må IKKE bare stikke hovedet ind under vandet.. der skal shampoo i håret før du gør det vådt..
Og hvis du vil ha det ekstra rundt, så brug noget fugtigheds kram når det er håndklædetørt, og så smæk det op i en knold uden den der jerndims på elastikken.
Mit var fuldstændig smadret.. eller meget tørt ihvertfald. og mit er noget af det blødeste og sundeste nu.
mar 2008
aug 2010
Det der ''kram'' xD Det køber jeg i føtex, og hedder smooth 'n chic fra got2b, og argan oil, har jeg ingen anelse om hvor.. men hør af ved din frisør eller lidt rundt omkring.
Og så med balsam'en, bar prob det i og lad det sidde et par timer, og jeg lover dig dit hår er blødt
aug 2010
En masse spørgsmål!....