957 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 16 Svar

En masse spørgsmål!.... En masse spørgsmål!....

Hej alle. Jeg har sådan en spørgsmåls dag, så nu får i dem direkte, og håber da i kan svare på nogen af dem!

- Hvornår får man brev, om man er kommet ind på hf? Mener det er i maj, men kan ikke helt huske det, og heller ikke hvilken dato:S

- Jeg har farvet hår i maaaange år, og vil gerne have RIGTIG langt hår.. Mit hår vokser normalt, men er der nogen, som har nogle super gode råd?! Jeg farver det ikke fra nu af, så den behøver jeg ikke få af vide:D

- Jeg bor i en lejlighed, hvor vi for lidt over et halvt år siden flyttede ind.. Der var et råddent vindue, og de fik det skiftet efter 2 mdr. Dog gik der over et halvt år, før at de tog sig sammen til at få sat vindueskarm i... Men det ligner LORT! Udover det, så var der skimmelsvamp i sådan en et udluftningshul nær loftet, det bad jeg dem behandle, men de fjernede bare det værste, og nu er det på vej igen... (Vi lufter ud hver dag). De har nu skiftet vinduer inde i stuen, da der var fyldt med skimmelsvamp i vinderne også.. De har slet ikke gjort arbejdet ordenligt heller her:/ Er der nogen steder man kan klage over sådanne ting? :s

- Hvad skal i være til karneval? smiley Og hvor hurtige er i til at blive fulde? Sidse år igen, havde jeg ikke engang drukket to sommerspy, og der blev helt sort for mine øjne og jeg blev helt svimmel og underlig.. En vagt inde i kvickley spurgte om jeg var okay, og det eneste jeg huser er, at han griner af mig, og lidt efter havde jeg det ok igen.. Det skal siges, at jeg havde fået masser vand og mad:s (frygter lidt det sker igen..).

- Jeg er ung på su, og går på hg lige pt, og skifter til hf efter sommerferien.. Er jeg den eneste, som ikke kan finde job?!:S Nogen der ved, hvor man kan søge arbejde nær Aalborg? Jeg vil gerne ud og plukke jordbær!:D

God dag til jer alle!:-)

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hjælp til hænge tv op , har forsøgt selv , men det mislykkedes lidt . . derfor brug for hjælp til at rette på det . Har ikke boremaskine eller skruemaskine og det er murstensvæg . 300 kr.
  • Rem hoppet af havetraktor 500 kr.
  • skifte ventilator 750 kr.
  • Opsætning af lille vitrineskab 750 kr.
  • Fjerne ukrudt, klip græs og græs kanter 2.500 kr.
  • Garderobe 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  En masse spørgsmål!....
  • #2   28. apr 2014 Tusind tak for dine svar!:D Det med min udlejer, at er bare sådan, at det nok er en anden jeg skal have fat i, da han aldrig giver lyd fra sig:/

Sikke da er træls oplevelse, sådan ville jeg nok desværre også forholde mig, hvis det havde været mig:/ Vildt du kan huske det hele, trods det du faktisk skulle på sygehuset osv, det er godt nok ikke ofte man ser det:/

• #5   28. apr 2014 Kan jeg godt forstå:/ Jeg aner bare ikke hvad der lige skete for mig den dag.. Måske ildebefindende eller noget:s

• #7   28. apr 2014 Ja det kan være.. Altså ja, jeg har været meget psykisk omkring det, da jeg nemlig har en slags migræne, som gør, at jeg bliver følelsesløs i venstre side, og taleforstyrrelser. Det frygter jeg, at jeg får hele tiden, og det resultere så i, at jeg ofte får det som om, at jeg er ved at få det.. Kan få næsten de samme ting, bare ikke 100%. Så ja, psyken er sikkert inde over:s

• #9   29. apr 2014 Ej hvor nice! Der gik jeg i 2 år;-) Droppede dog ud.. Synes ikke det var en særlig god klasse.... - Men jeg har også fået brev i dag!;-)

• #10   29. apr 2014 Jeg har farvet hår i maaaange år, og vil gerne have RIGTIG langt hår.. Mit hår vokser normalt, men er der nogen, som har nogle super gode råd?! Jeg farver det ikke fra nu af, så den behøver jeg ikke få af vide:D

- køb shampoo og balsam fra Mane&tail. Det er SUPER godt, og der er ikke de affaldsstoffer i som der er i vores shampooer. Så en video med det, og hendes hår voksede normalt 1,5 cm om måneden, og efter hun brugte det her, så havde det vokset 5 cm. men det var dog kun den første måned, efter voksede det vist 3,5 smiley

• #11   29. apr 2014 Nice! Hvor kan man købe det? smiley

• #12   29. apr 2014 og btw, hvis du vil ha længere hår. så lad værd med at klippe spidserne! det er en skråne.
    når håret et vokset ud, og du så får klippet det, så klipper du jo selve længden af som er vokset ud..
    Jeg klipper mit ca hver 6-8 måned. og mit hår er blevet betydeligt længere end hva det var.
    Mit gik mig til kravebenene, og nu går det mit til lige under brystet smiley

• #13   29. apr 2014 Horze tror jeg. er ik sikker, ska selv ud og ha købt det nu her. og dit hår bliver både tykkere og mere sundt af det smiley

• #14   29. apr 2014 Så det er altså en heste shampoo? smiley Hold da op!:D

• #15   29. apr 2014 omg Stine!-.- Man og hale... Nogen gange, så burde jeg virrrrkelig tænke mig godt og grundigt om!:S

• #16   29. apr 2014 Ja haha.. det er det smiley

• #17   29. apr 2014 Ser vist ud til man kun kan købe den over nettet:s Horze har den vist ikke, søgte nemlig på hjemmesiden.. Men denne her har dem!

http://www.horsecare.dk/rytteren/50-mane-n-tail-shampoo-355-ml.html

• #18   29. apr 2014 Årh ja det den.. Det meeeeeega billigt jo, og du får meeeega meget shampoo.. så køb du bare det.
    Og et andet godt råd. du skriver jo selv du har farvet meget hår..
    Det har jeg også, og jeg holder mit sundt ved at komme argan oil i en gang om måneden eller hver 3. uge. alt efter hvor ødelagt dit hår er. og når du skal vaske det ud. du må IKKE bare stikke hovedet ind under vandet.. der skal shampoo i håret før du gør det vådt.. smiley

Og hvis du vil ha det ekstra rundt, så brug noget fugtigheds kram når det er håndklædetørt, og så smæk det op i en knold uden den der jerndims på elastikken.

Mit var fuldstændig smadret.. eller meget tørt ihvertfald. og mit er noget af det blødeste og sundeste nu. smiley

• #19   29. apr 2014 Hvor køber man det olie der, og det der kram? smiley

• #20   29. apr 2014 Årh det har jeg ingen anelse om.. smiley
    Det der ''kram'' xD Det køber jeg i føtex, og hedder smooth 'n chic fra got2b, og argan oil, har jeg ingen anelse om hvor.. men hør af ved din frisør eller lidt rundt omkring.

Og så med balsam'en, bar prob det i og lad det sidde et par timer, og jeg lover dig dit hår er blødt smiley

• #21   29. apr 2014 og når du har vasket hår, så red det igennem med en kam med bredde takker.. det hjælper også rigtig meget, da en almindelig børste kan gå ind og skade håret også. smiley

Kommentér på:
En masse spørgsmål!....

Annonce