Søger egentlig lidt hjælp {{forumTopicSubject}}
Hej
Er der nogle hestegale piger der har tid til at hjælpe en lidt fortvivlet hestegal pige
Jeg har 2 stk deleheste, den ene er en dartmoor der er forfangen i forbenene. Det er ikke så slemt efter han har fået sko på, men det er der.
Den anden er en psykopat fjordhest. Han har det med at løbe af med mig. Skal forstås sådan at han helt uden varsel, kan finde på at løbe væk fra en, både hvis vi bare trækker ham. og hvis jeg rider ham.
Ville egentlig høre om der var nogen søde og rare mennesker der gad komme med tips og tricks til hvordan jeg kan vende ham af med det... Har ingen penge til at købe nyt udstyr for det næste lange stykke tid. Har intet udstyr der kan bruges som sådan (ifølge mig selv) har egentlig kun det basale man nu lige har som hesteejer...
Nogen der kunne tænke sig at komme med råd til hvad jeg kan gøre? Er helt ærlig ved at være lidt bange for ham...
okt 2011
Følger: 16 Følgere: 13 Heste: 3 Emner: 41 Svar: 165
På ryggen af ham er det dog gået fremad med ridningen siden jeg overtog ham i efterårsferien... Har forsøgt mig med longering nogle gange nu, men han har aldrig lært det, så han løber egentlig bare væk lige så snart jeg giver tegn til at han skal lave noget...
-har du nogen tips til hvordan faen jeg skal få printet ind i hovedet på ham, hvordan det burde foregå?
Har haft en dyrlæge ud og kikke på ham, han har ingen smerter, han er bare rettederet... (mine ord ikke dyrlægens XD)
okt 2011
Følger: 16 Følgere: 13 Heste: 3 Emner: 41 Svar: 165
Havde planer om at starter helt forfra med ham her til foråret
Men tak for alle tips og rådene
aug 2013
Følger: 3 Følgere: 2 Heste: 2 Emner: 16 Svar: 73
Søger egentlig lidt hjælp
Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside