Linamix til 2 års ("snart" 3 års) {{forumTopicSubject}}
Hej alle i foder-kloge hestefolk
Jeg overvejer lidt at sætte min plag (hun bliver 3 til maj) over på Equifirst's Linamix her i starten af det nye år, så går jeg tør for Brogaardens Suregrow - som hun får nu.
Men jeg ved ikke helt... Jeg har mest af alt brugt suregrow, fordi så har jeg følt mig sikker på hun fik det, som hun har haft behov for...
Men burde hun ikke være dækket ind når jeg følger foderanvisningen?
Jeg må indrømme at jeg mest af alt gerne vil skifte fordi jeg synes suregrow er utrolig dyrt - jeg bruger 500-600 kr på bare dét om måneden .. Hvis jeg sætter hende over på linamix vil jeg kun skulle bruge halvdelen..
Og jeg tænker at jeg ligeså godt kan spare der hvor det er muligt, når man er fattig studerende på SU ...
Nå, det jeg spørger om ..... Kan jeg godt fodre hende med Linamix? Er der andre som har erfaring med dette foder til deres plage/ungheste ..?
apr 2009
Følger: 20 Følgere: 22 Heste: 3 Emner: 113 Svar: 1.086
Hvis du gerne vil ændre foderplan, skal du tage højde for at din hest får det hele. Du kan fx gå over til et vitamin- og mineral-produkt og så give et tilskud af lucerne, grønpiller, roepiller ELLER Linamix for at tilsætte hesten noget FE, men langt de fleste heste vokser og lever aller bedst af blot vitamin- og mineraltilskud samt stråfoder ad libitum.
jan 2008
Følger: 56 Følgere: 52 Heste: 2 Emner: 176 Svar: 981
jan 2008
Hun får halm ude på folden til at nippe i....
sep 2012
Følger: 24 Følgere: 22 Heste: 1 Emner: 30 Svar: 291
sep 2007
Følger: 182 Følgere: 204 Heste: 7 Emner: 68 Svar: 6.085
dec 2007
Følger: 43 Følgere: 61 Heste: 7 Emner: 32 Svar: 877
Nu ved jeg ikke hvor stor din hest er jo selvfølgelig...
Hvor meget får hun om dagen nu? Og hvad får hun ellers?
jan 2008
Så der er kun til 12dage i en sæk.
Det er en DV som ender på 168 cm ca....
Linamix til 2 års ("snart" 3 års)
Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside