{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af TV fra vægophæng 650 kr.
  • Opsætning af dampspærre 800 kr.
  • Solid dæk sæt på 400 kr.
  • Rengøring 500 kr.
  • Installation af loftslampe 645 kr.
  • Slibning af egetræs trappe 4.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Løfte ben
  • #2   1. nov 2013 Problemet er bare han ikke har særligt stort mad hjerte. Han er en gemmer

• #3   1. nov 2013 Mit føl (5,5 mdr) er heller ikke madglad og vil slet ikke have andet end foder og hø, Jeg brugte bare belønningen nusse og glad stemme smiley Er det fordi din ikke vil løfte?
    Startede med at løfte ben med min da han var 5 uger gammel. Startede med at tage om benet og sige løft. Da han løftede bare lidt, så var det ros. Det tog ham kun 2 dage, dog løfter han ikke bagbenene så længe af gangen endnu, men han har jo heller ikke så meget balance smiley

• #4   1. nov 2013 Har lige købt ham har haft ham i ti dage. Og og stort set rå. Han er så utryg når jeg er udenfor hans syns vinkel

• #6   1. nov 2013 Træner så vidt muligt i hans boks for der føler han tryghed nemlig op af væggen

• #7   3. nov 2013 Bedste råd er: start med at klø ham på benene så han vænner sig til berøring, nu kommer det vigtige, når du har løftet et ben slipper du det bare når han prøver at tage det, blive ved med at løfte og slippe, når du har gjort det 20-30- 40 gange står han bare med benet løftet= han har fundet ud af det ikke er farligt! og du har fået et mere trygt føl end før du startede!
    Du kan sagtens starte træningen mens han står i en boks.

Kommentér på:
Løfte ben

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce