{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Aggressiv hest
  • #2   2. okt 2013 Hvordan aggressiv?

• #3   2. okt 2013 Den er det kun i perioder
    Den er opdraget så godt som jeg har mulighed for. Det er sjældent den viser det over for mig

• #4   2. okt 2013
    ... Du kan ikke beskrive nærmere?

• #5   2. okt 2013 Den prøver at sparke dig og bide dig både over for mennesker og heste der går forbi

• #6   2. okt 2013 Har den haft dårlige erfaringer med mennesker og heste ?

• #7   2. okt 2013
    Så hesten er bokssur? Du kan ikke være lidt mere præcis med hvornår det er den gør det, hvor henne og hvilke omstændigheder?

• #9   2. okt 2013 har du fået undersøg om den evt er hvinsk (hormonforstyrret) det har jeg en hoppe der er (en vallak kan osse have det) og hun havde samme symtomer

• #10   2. okt 2013 Mennesker ikke så vit jeg ved har stået hos en voksen dame fra føl til 5 årig og kender hende ret så godt og hun kunne aldrig finde på at gøre hende noget. Heste ved jeg ikke men kan den jo have haft fået på fold

• #11   2. okt 2013 Den gør det når du går med den og når du stiller dig foran den og prøver at få den til at bakke eller hvis du åbner dækken.
    Den angriber alle heste der kommer i nærheden af den både hopper og vallakeer.
    Nej den er ikke tjekket for homonforstyrlser viste ikke heste kunne få det

• #12   2. okt 2013 Synes ikke beskrivelse er særlig god af dit problem.

Men det du fortæller med at den bider når du åbner dækken .
    Jeg har en gammel pony, som jeg har haft i en del år nu. hun lider af gjordkrampe, ikke så hun går i kramper af det, men hun bider efter både heste og mennesker hvis de går forbi, når der blir rodet med sadel, dækken eller blir striglet under maven.
    Jeg tænker om det muligvis kan være sådan noget. Jeg har hørt om en hest, der også reagerede ligesom min pony, men den sparkede også bare, både med forben og bagefter mennesker, hvis de gik forbi når der blev rodet med dækken, sadel, eller striglet under maven.

Min pony, bider heller ikke efter mig, kun efter andre mennesker og heste. Det er blot hendes måde at reagere på. Det kan ikke opdrages væk, da det er en salgs fantom smerte de har. De har været udsat for en smerte i forbindelse med gjorden en gang, men selvom det ikke gør ondt, mere så kan de stadig mærke smerten.

• #13   2. okt 2013 Ved godt beskrivelsen er dårlig men er i Tvivl om hvilke oplysninger i vil have. Min har underligt nok ikke nogle problemer med sadel eller trense eller blive strilet nogle steder. Den har aldrig haft dækken på før min ejer tid og den har aldrig haft problemer med det før for ganske nyligt. Den har heller aldrig været aggressiv det er kommet som et chok!

• #14   2. okt 2013 Lyder til den har ondt et sted. Så skifter de sind, og bliver sure på heste mennesker osv. Kan være en låsning et sted. Ømt ben tænderne der driller alt muligt. Men er det kommet pludseligt ville jeg gennemgå hesten foldtid foder alt fra start til slut. For ikke noget de bare finder på jo. Hvis det kommet nærmest over en dag. Så der noget i vejen.

Kommentér på:
Aggressiv hest

Annonce