663 visninger
|
Oprettet:
{{ group.groupName }}
Medlemmer: {{group.memberCount}}Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Andre forumemner med "PC Gamacher"
PC gamacher
Nu har jeg næsten besluttet mig for at forsøge at få fat i et par pc gamacher til hesten, til når vi engang her næste år skal tage for alvor fat på ridningen, hun er pt kun stille og roligt igang med...
Nu har jeg næsten besluttet mig for at forsøge at få fat i et par pc gamacher til hesten, til når vi engang her næste år skal tage for alvor fat på ridningen, hun er pt kun stille og roligt igang med...
Skrevet af: Louise . - 11. jul 2015
PC gamacher..
Hej Hestegalleri! Nu har jeg hørt af der er så mange der har pc gamacher.. Og de er jo rigtig dyre! Også har jeg os hørt noget med af de gør et eller andet ved senerne eller sådan noget.. Så mit spør...
Hej Hestegalleri! Nu har jeg hørt af der er så mange der har pc gamacher.. Og de er jo rigtig dyre! Også har jeg os hørt noget med af de gør et eller andet ved senerne eller sådan noget.. Så mit spør...
Skrevet af: Thea Voigt - 24. jun 2012
Spar penge på din forsikring
okt 2006
Følger: 257 Følgere: 221 Heste: 9 Emner: 80 Svar: 438
okt 2008
Følger: 85 Følgere: 86 Heste: 4 Emner: 3 Svar: 271
De er lavet til og "holde" på senerne, så der ikke forstrækninger osv let
PC er ikke lavet specielt til Western, men faktisk til dressurrytternes heste, da når de rider høje klasser, stilles der store krav til hestens ben Bl.a. derfor mange af hestene er pakket ind i trykfordelende pads om benene og bandager på, så deres ben ikke bliver ødelagt for meget af presset
Jeg brugte dem dog til min pony, fordi han havde kodeledsbetændelse og der fik vi dem anbefalet til ham, fordi han skulle have noget der gik nedenom og støttede, i specielt springningen, for når de lander, så er en springgamache ikke til meget hjælp
Men du kan bruge dem til det hele, men der er flest der bruger dem til dressur og western, men i western bruges der også andre alternativer
jan 2007
Følger: 146 Følgere: 149 Heste: 8 Emner: 1.001 Svar: 6.474
PC Gamacher