{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
606 visninger | Oprettet:

PC gamacher {{forumTopicSubject}}

Nu har jeg næsten besluttet mig for at forsøge at få fat i et par pc gamacher til hesten, til når vi engang her næste år skal tage for alvor fat på ridningen, hun er pt kun stille og roligt igang med tilridning.

Hvad er jeres erfaring med disse gamacher ? smiley

Nu er jeg i western verdenen og her bruger næsten alle dem, så det er primært en af grundene til mit valg er faldet herpå. og så forbi jeg gerne vil have noget der ikke går i stykker hurtigt og som beskytter hesten ben.

Findes der desuden et skema eller noget for at se hvilken størrelse man skal bruge? Har aldrig købt sådan noget før, så derfor er jeg usikker på størrelse smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  PC gamacher
  • #1   11. jul 2015 Har haft dem. Min store holstener på 173 i stg kunne lige knibe sig ned i en medium på forbenede , men full passer bedst. Jeg vil tro at str small passer kat 2- lille hest med meget tynde ben . Medium passer kat 1 med kraftige ben til alm ben på hest op til 160 i stg. Og full er alt over .

Hvis den hest er fransk stillet eller rammer sig selv , så er de ikke pengene værd da de jo er "bløde ", og ikke har hård skald som fx rbh eller alm spring gamacher smiley

• #2   12. jul 2015 Jeg er ret vild med disse gamacher og har selv to sæt. Dog falder de lidt ned af bagbenene på min pony under ridning, og det gør de samme gamacher ikke på min søsters pony.. underligt nok. Vi har dem i str m, og vores ponyer er begge kat 1 (str s er prøvet, glider også ned på bagbenene) smiley

Kommentér på:
PC gamacher

Annonce