Bedste service hvor? {{forumTopicSubject}}
Hejsa alle
Jeg vil gerne hører lidt om hvor på fyn i har haft den bedste service..
Det skal være en butik hvor der er rideudstyr, om der er andet end det har ikke betydning men rideudstyr skal der være..
Jeg vil gerne vide både hvor i har fået en god service og hvad der gjorde den god, men også hvor i har fået en dårlig service og hvorfor..
i må meget gerne fortælle om flere steder end 2 fortæl
Eneste krav er at de handler med rideudstyr og det er på fyn..
Jeg er i gang med min salgsassistent uddannelse, og drømmer om at arbejde i en rideudstyrs butik når jeg er færdig..
Jeg er i et forløb hvor man 1-3måneder af gangen er i en butik og arbejder fuldtid, og på den måde for jeg min uddannelse..
Jeg har det sidste år været inde for bog og kontor/legetøjs afdelingen, men da min drøm er rideudstyr vil jeg gerne ud og udforske det område..
Så jeg vil gerne vide lidt om de forskellige forretninger inden jeg tager kontakt til dem, det er vigtigt for mig at det sted jeg skal hen yder en god service hver gang og ikke hver anden gang hvis det giver mening
Håber i vil hjælpe med jeres mening, det kan nemlig også betyde at hvis jeg starter hos en af butikkerne kan jeg snakke med dem om f.eks. dårlig service eller hvad de gør godt osv..
Kom med jeres ærlige mening og hjælp mig et skridt videre mod min drøm
dec 2005
Følger: 51 Følgere: 48 Heste: 7 Emner: 45 Svar: 509
okt 2010
Følger: 45 Følgere: 40 Heste: 4 Emner: 29 Svar: 217
Men derimod Fyns rideudstyr er et rigtig hyggeligt sted a komme, priserne er til a betale, ejeren og de ansatte er super venlige og meget hjælpelige.
Men os right4horses i Højme er et godt sted, super venlige ansatte og rigtig god betjening.
mar 2008
Følger: 138 Følgere: 121 Heste: 11 Emner: 263 Svar: 7.601
Right4horses har jeg været hos i praktik i en uge så dem kender jeg vil bar gerne prøve andre steder os
Bedste service hvor?