{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
887 visninger | Oprettet:

kunder! {{forumTopicSubject}}

hej dejlige mennesker smiley

jha jeg er kasseassistent i Føtex, og hold k*** hvor er dog godt nok træt af sur kunder nogen gange! jha der er mange glade og dejlige forstående kunder, men der er også rigtig mange sur kunder, bare idag fik jeg 3 skideballer af kunder, om ting jeg ikke kunne gøre noget ved på nogen måder, den første kunde jeg havde idag, var mega sur over at den ene indgang(vi har to) ikke åbnede præcis kl 8 efter hans ur, så han skulle hele vejen uden om og ind af den anden og igennem butikken så han kunne komme ned til flaske automaten, i den situation kan jeg intet gøre, og underskylder self over for ham, men alligevel skulle jeg lige have at vide at jeg var uduelig og dårlig arbejder osv osv, den anden kunder jeg havde idag, bliv mega sur over at hun ikke kunne for lov til at hæve 100 kr over beløbet, men eftersom at jeg lige havde åbnet kassen, har ikke nogen mulighed for at kunne give over beløbet til vis jeg skal have penge til hele dagen, og hallo, jeg er kasseassistent ikke bankdame! smiley
senere fik jeg en kæmpe skide balle over at jeg ikke kunne scanne en vare samtidig med at tastede en huskekode ind på en anden vare, han syntes at det var virkelig dårligt service, for jeg havde da to arme, "jamen hvad nytter det når maskinen kun klare en arm?" jeg bliv virkelig svinet til af ham, bliv kaldt møg kælling og alt muligt, hvilket ikke er særligt sjovt, ved godt jeg ikke skal tag det personligt, men jeg gøre alt hvad kan for at gøre alt så hurtigt som muligt så kunderne ikke skal vente for længe, og eftersom at jeg er en af de hurtigste og bedste kasseassistenter der er i butikken, må jeg da ikke være helt dårligt???

jeg overvejer virkelig at lave "de 10 bud fra kasseassistent" for der er faktisk mange ting kunderne kan gøre for at hjælpe os til at være hurtigere, self er der ingen der er here over at maskinen ikke altid vil virke som de skal man tålmodig kan hjælpe rigtig meget, også for os.

hvordan opføre i jer når i ude og handle, og der er nogle problemere varene?

godaften til alle smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  kunder!
  • #1   20. okt 2012 jeg føler virkelig med dig!

Jeg er ikke selv kassedame, heldigvis (no offence men har ikke temperament til det). Når jeg selv handler prøver jeg på og være flink over for den ved kassen. Vender så vidt muligt altid stregkoden den rigtige vej (ja ikke alle butikker skal den være opad mere), ligger dem enkeltvis for det plejer så at gå meget hurtigere end når man bare smider det i en bunke. Smiler (med mindre jeg har en virkelig lortedag men så siger jeg intet) prøver at lave lidt fis med assistenten og få ham/hende til at smile, siger altid hej og farvel/god dag/god weekend. Gør hvad jeg kan for at være rar over for assistenten men samtidig uden at sænke ham/hende specielt hvis der er kø smiley
    Driller systemet jamen så det jo ikke assistentens skyld at computeren er noget lort og forsøger og tage det med et smil smiley

• #2   20. okt 2012 jeg har konsekvent en grænse, som en kunde ikke skal overskride.. sådan er det bare.. jeg vil ikke finde mig i at blive kaldt uduelig og dum og hva de nu finder på af "fantastiske" ord smiley stadig pga man er på job, kan man godt sige det på en voksen og ordentlig måde til kunden.. selvom man inden i har lyst til alt mulig andet smiley he he og så er der de der kunder "ja i er jo til for os" øøh ja og nej.. vi havde nogle kunder en gang som kom 10 min i lukketid "natur lov at kunder gør det" :). hende der var lukke ansvarlig slukkede konsekvent alt lytset i butikken og når de så kom og kommenterede det.. så svarede hun.. ja at hun ville også gerne hjem og holde fri efter en 10 timers vagt...

• #3   20. okt 2012 HORK: hvor er dejligt at høre, det sådan nogle kunder som dig jeg elsker! smiley

ac&ca: jeg kan huske min første lukke vagt, 5 min i luk, kom en kunde med HEL indkøbsvogn, jeg fik først fra kl 20:20 normalt har jeg fra 20:05 det er bare trælst smiley

• #4   20. okt 2012 ja det er bare belastende.. der er vidst en hjemmeside der hedder haderkunder.dk.. mener jeg.. og der er mange historier fra kasseassistent og diverse.. det er faktisk sjovt og læse og man kan bare noikke så genkendende til det hele smiley

og så er der de der kunder som bare stille og rolig tuller rundt.. uden egentlig og se hva klokken er... og man sidder og bander dem langt væk... grr for man vil bare gerne hjem smiley

• #5   20. okt 2012 noikke sku være nikke smiley

• #6   20. okt 2012 Jeg er altid sød over for kasseassistenterne, for har selv arbejde som det da jeg var 16 år, er 24 nu. ved hvor et træls job det kan være vis det er tæt på lukketid, eller man er ny. og smiler også pænt til dem.

• #7   20. okt 2012 hahahah er der virkelig en hjemmeside om haderkunder.dk??? ej hvor fedt smiley

• #8   20. okt 2012 ja det mener jeg.. tror det er det den hedder smiley

• #9   20. okt 2012 ja... smiley ha ha.. det er kanon

• #10   20. okt 2012 jha, der er også flest søde kunder, men de sur, husker jeg desværre bare bedste smiley og imorgen skulle vi gerne for gryder kl11.00, og folk snakker om at kommer allerede kl 10.00 for at stå i kø til en gryder, jeg til bare "Fuck mit liv vis de ikke kommer igen!"

• #11   20. okt 2012 Årh! Jeg føler så meget med dig.....
    Jeg smiler altid til kassedamerne eller generelt andre, som på en eller anden måde står ved kassen - om det er i Føtex eller i en eller anden tøjbutik... for jeg VED hvor svært det er - og hvor forstående man virkelig bliver nødt til at være, (som
    Fx kassedame) og al det brok, som man må ligge øre til...

Arbejder selv i et Legeland for børn. Vi plejer altid at være to i weekenderne. Og jeg skulle først møde kl tolv i dag. Hende der mødte kl ni havde det dårligt, og ringede efter mig kl halv ti (vi åbner kl ti) - jeg sad på hesten og måtte skynde med at få sadlet af, køre hjem og derefter tage på arbejde. Jeg stod selv heeeele dagen fra 10-18. Omkring middagstid blev der vildt travlt i køkkenet, som jeg skulle styre samtidig med at jeg skulle tage i mod kunder og "passe"kassen. Nå men, jeg kunne jo ligesom ikke lave al maden på en gang og DER kom de sure kunder, dem
    Der virkelig bare brokkede sig...... Argh!!!! Men man må jo smile og bare sige "jamen det er jeg ked af " og "undskyld" osv. Det var ikke så sært, at jeg havde travlt... Havde knap 250 mennekser i gennem - vel og mærket selv! Og havde en omsætning på over 26.000, hvilket er ret pænt - taget i betragning af at jeg var der helt selv... Nå - det blev lige en lille "historie" herfra, ville egentlig bare sige, at jeg føler med dig og jeg kender det der med "sure" kunder, alt for godt selv!! :-)))

• #12   20. okt 2012 ac&ca: det passer, sku at der er en der hedder det, men det lader til at den er overbelastet lige pt smiley

• #13   20. okt 2012 Altså altså altså. Nu arbejder jeg hos McDerps (McDonald's, tilbringer for meget tid på reddit smiley )
    Og her må jeg ærligt indrømme der også indimellem kan komme nogle tumper, men de snakker nu ordentligt til os for det meste. Jeg som kunde hos andre virksomheder er jeg en med masser af tålmodighed, altså hvad fanden, det går da bare langsommere hvis medarbejderen bliver ked af det og nervøs smiley Rolig nu vi er alle mennesker tænker jeg, og vi kan alle lave fejl.
    Jeg forstår ikke at du lader den komme så langt ud at de begynder at kalde dig for så grumme ting? Tror du måske det er din egen attitude som spiller i mod dem. Jeg virker altid glad og ydmyg over for kunder som har ventet længe, og smiler og beklager oprigtigt over fejlen. Hvis du har haft 3 kundeklager på en dag, er det måske fordi du selv virker knotten smiley
    Hvis en kunde begynder at brokke sig, så lader jeg vedkommende tale deres påbegyndte sætning ud, og så kommer min tekniske forklaring ellers på HVORFOR det lige er endt som det er her. Fx havde jeg en gæst som brokkede sig over hendes ost ikke var smeltet i hendes kyllingeburger, som den var i hendes søns oksekød. jo nu skal jeg fortælle dig at når vores bøffer kommer af grillen som er 215-225 på den øverste og 198 på den nederste jamen så smelter osten altså. Hvorimod at vores kylling er forstegt og nedfrosset, for så at blive stegt i 168 grader varm olie og derefter ligge i et 93 grader varmt kabinet i maks 20 min før den bliver brugt. Altså så er temperaturen altså bare ikke den samme smiley
    smilede jeg til hende og fortalte, og så sagde jeg at jeg sagtens kunne komme med en oksekød til hende hvis det var smiley Og så kan jeg love dig for at det fik lukket munden på hende og et smil kom frem. Det hele handler om at tackle netop den specifikke situation på den bedste måde smiley

• #14   20. okt 2012 omg at stå alene?? har du ikke nogen muligheder for at ringe efter en ekstra?

• #15   20. okt 2012 ja og så er det lige før de presser næsen ind mod døren for at se om de kan skille dørene af.. for at komme ind smiley bare for at få en gryde først... lige sådan, så bliver jeg lidt provokerende og åbner konsekvent kl 8.00 sharp... eller hvornår butikken nu åbner.. men er der feks ingen ventende kunder.. så kan det godt være jeg åbner 5 min før... hvis hende der er i kassen har gjort kasse klar smiley

• #16   20. okt 2012 jeg underskylder altid over for kunden vis der har været kø, og altid smilende, og lader også folk forklare ud, og derefter kommer jeg så med en undskyldning, men med ting som jeg ikke kan for sker, også selvom jeg forklare dem det, forsætter de sig med at prokke sig. men det er også være her det sidste stykke tid det har været rigtig slemt, ellers plejer det ikke at være slemt, måske en enkelt engang imellem. men de sidste tre uger har virkeligt være slemt, og det er ikke kun mig der siger det, de andre siger også at det har været rigtig slemt ??

• #17   20. okt 2012 vi åbner kl 8.00... og jeg skal møde kl 10.00 smiley

• #18   20. okt 2012 æv hvor surt. Så er det bare ikke sjovt at være på arbejde smiley

• #19   20. okt 2012 Nej desværre ikke. Vi er i alt fire piger, som er ansat. To havde ønsker fri hele weekenden - og derfor "kan" man ikke forlange de kan komme på arbejde. Jeg kunne godt have spurgt, men tænker også lidt, at hvis man ønsker fri, så må det være fordi man ikke er hjemme / og eller skal noget vigtigt.. Hende jeg skulle arbejde med var blevet syg, og kastede op.. Min chef var ikke hjemme og kunne derfor ikke komme.
    Og det er så der, hvor jeg bliver stædig og bare VIL klare det selv.. Derfor gjorde jeg det. Selvom jeg var sååååå sur. Men det er altså heller ikke normalt, at det kan ske/ sker at vi står selv - i sær en lørdag (hvor der normalt er mange).. smiley

• #20   20. okt 2012 det er sku flot at du klarede det så godt smiley

• #21   20. okt 2012 nej nemlig smiley

• #23   20. okt 2012 Dolnra: at blive smidt ud bussen fordi at du lugter lidt af hest? hvad så med ham den fulde alkoholiker der ikke har været i bad de sidste 14 dag???

vis folk spørger mig sødt om de godt må gå over i kiosken med deres buket blomster eller andre meget små ting, plejer at give dem lov, men for noget tiden siden havde jeg en kunde der spurgte om jeg ikke lige kunne åbne en kasse mere for han gad godt nok ikke at stå kø, der var næsten ingen kø, der var tre kasse åben, der stod nok to-tre kunder i ver, og jeg var igang med at flytte kurve, og det var ikke fordi at han spurgte pænt, nej tværtimod, han nærmest skældte mig, der blev jeg godt nok lidt stædig, og bad ham pænt om at stille sig over i køen ligesom alle andre mennesker, for han kunne jo godt se at jeg var i gang med at køre kurve, så andre kunne have noget at have sine vare i, han gik dog også hen i køen, uden at sige mere.

at blive peget ud af kasseassistent, for at sige at hun er for tyk, det er på ingen måder okay, vis man vil snakker om kunderne (dårligt eller godt) kan man sku da gøre det når man har pause, eller når der ikke er nogen kunder i nærheden! det er på ingen okay, at gøre sådan noget.

forstår sku godt at du ikke er helt så glad for kasseassistenter så smiley

• #24   21. okt 2012 Årh kender det.. står selv butik..
    Men de fleste kunder er heldigvis meget søde, men der er altid dem der lige skal af med noget galde:-(

• #25   21. okt 2012 Charlotte A : jha det er så "dejligt" når folk kommer af med noget galde smiley

• #26   21. okt 2012 Ja og de tænker bare ikke over at det ikke er vores skyld at priserne er som de er og at tingene kan være i rest ordre..

• #27   22. okt 2012 Charlotte a: jha og det er endnu være når de ikke vil høre vores forklaringer...

Freja K: i alt i alt er det faktisk et dejligt job, følsen af at hjælpe gamle fru jensen med at pakke hendes ting, så hun kan komme hjem og få hendes ost som hun har købt de sidste tyve år. følsen af lave en papirflyver ud af kvitteringer og give dem til en dejlig dreng som bliver over lykkelig, er fantastisk, self er der sur kunder, som man endten bliver ked af det eller er ved at dø af grin over, er self lidt trist, men det er et rigtig dejligt job smiley

Kommentér på:
kunder!

Annonce