{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.939 visninger | Oprettet:

Billig ridehal - hvor og hvordan? {{forumTopicSubject}}

Vi har leget lidt med tanken om at bygge en ridehal og vi har undersøgt et par steder såsom Dansk Halbyggeri og Bundgård Byg og vi fik regnet os frem til at alt i alt, med bund og barriere, vil en 20*40 hal koste omkring 1.000.000 kr.

Det må da kunne gøres billigere!

Er der nogen der kender og har erfaringer med nogle byggefirmaer der bygger ridehaller? Skal man hellere få tingene fra forskellige steder i stedet for at få ét firma til at lave og levere det hele? Har også hørt at det kan være billigere at kalde hallen for maskinhal i stedet for ridehal...?

Kom gerne med efaringer, forslag og kommentar!

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Billig ridehal - hvor og hvordan?
  • #1   29. dec 2006 hm der er en ridehal nær os, den gav de vist 500.000 kr for. men den er så kun ca 18*38... men så også en del billigere.. og rigtig fin!

• #3   29. dec 2006 mille s: Det ved jeg nu ikke helt om det er. for så snart at du skal have spær over 40 m. så koster det virkelig meget!!

• #4   29. dec 2006 Vores er 20*40.. tror også det har kostet op mod en million..

• #5   29. dec 2006 Hhmm tror desværre heller ikke det kan gøres så meget billigere.... men jeg har hørt at sålænge det er noget med ridning.. stiger priserne voldsomt.... om det passer ved jeg ikke helt.. men hvis i prøvede at forhøre nogle byggefirmaer hvad de tager for at lave feks et maskine hus.. så kan i se om det bliver billigere.... hvis i er MEGET.. dygtige med hænderne.. kan i måske selv lave barrieren.. og måske spare nogle penge der.. ???

Men ved det ikke.. hehe.. kender ikke lige de priser der på halbyggeri..

Kommentér på:
Billig ridehal - hvor og hvordan?

Annonce