{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.353 visninger | Oprettet:

Jer med ridehal derhjemme {{forumTopicSubject}}

Ja vi går i tankerne om at bygge en ridehal, men men men hvordan ville den få sig selv tjent ind igen...?

det er jo ikke en billig investering ??

og at bygge den kun til mit forbrug er bare frååååås og vi er altså ikke millionære... smiley

kom med indput gerne hvad i har givet for jeres hvad str. osv osv

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Jer med ridehal derhjemme
  • #2   18. jan 2015 årh.. drømmer også om en ridehal, men det er saftsusme en dyr invistering, som nok aldrig tjener sig selv ind. hvis man da ikke er et stort sted med mange opstaldere. eller man ligger så godt at der kommer mange udefra og lejer sig ind.

• #3   18. jan 2015 nej men der skal søges om tilladelse til at lave den om tilridehal hos kommunen smiley

• #5   18. jan 2015 lad andre have mulighed for at bruge den ved ridehuskort, eller leje den ud til kursuser og sådan.. hundefolk kan fx også bruge den til træning

• #6   18. jan 2015 Et alternativ kunne være en rundbue hal? smiley
    Det forrige sted jeg stod, have vi en rundbue hal, som ridehal.
    Ejer af det sted jeg står nu, overvejer også at opføre en rundbue hal, som ridehal. smiley

• #7   18. jan 2015 en rundbue hal kommer ikke på tale! den ville ødelægge ejendommen i sig selv smiley
    men ja de er billigere.

ja ridehus kort samt udlejning til div. arrangementer.

det skal siges at den ville blive lavet så der er bokse i den ene ende eller på en langside. så udlejning af bokse er også en mulighed.

• #8   18. jan 2015 Hvor jeg rider har kommunen bygget et ridehus hvor der er udstedt omkring 35 ridehuskort. Det kan ikke tjene prisen ind, så der er både hundetræning og helikopterklub der lejer sig ind og så bliver der holdt kurser i indendørs tærrænspring.

• #10   18. jan 2015 Det kan ikke tjenes ind igen, så skal der virkelig være mange der bruger det:)
    Bare det og vande det, så det ikke støver og lys kan være dyrt:/

• karina k
    karina k Tilmeldt:
    mar 2008

Følger: 66 Følgere: 65 Svar: 271
    #11   18. jan 2015 Netop som I andre skriver så er det både MEGA dyrt at bygge , meget besværligt og vanskeligt at få tilladelse til at bygge eller ombygger , plus strøm , vand og alt andet er meget dyrt .
    Jeg har en veninde, der havde lidt penge og troede at hun snildt kunne det .
    Slutresultatet for et ridehus på et ridemål på ca 20x 40 m med en GOD fiberbund , vandingsanlæg, lys og spejle kom op på OVER 2 millioner kr .
    Ja så kommer der jo lige forbrug og vedligeholdt af alt ved siden af

• #13   19. jan 2015 Køb en ejendom hvor der er ridehal ! som markedet er kan det sikkert bedst betale sig at finde et sted hvor sælger har haft investeringen .

• karina k
    karina k Tilmeldt:
    mar 2008

Følger: 66 Følgere: 65 Svar: 271
    #14   19. jan 2015 DET har du da ret i Bent T . Bare de færreste , der ønsker at flytte . Men havde JEG muligheden , så gjorde JEG det . Flyttede altså .

• #15   19. jan 2015 jeg skal dæleme ikke flytte herfra smiley vi ligger så perfekt som noget kan blive ikke langt til vand strand skov motorvej og kun 10min til super sygehus Sønderjylland smiley

og pladsen til en ridehal har vi! samt tilladelse hertil.

så nej at flytte er udelukket eller næææ alt er til salg til den rette pris smiley

Kommentér på:
Jer med ridehal derhjemme

Annonce