Lille Lukas {{forumTopicSubject}}
Hej hg'er:) her er en historie det skete for en uge siden! Jeg var lige kommet i seng og så kunne jeg høre min mor ude i stuen snakke med Eskild ( ham der ejer gården hvor scarlett står ) næste morgen sagde mor at Lukas ( Scarletts kæreste ) var død dagen før han havde ringet til os var Lukas blevet aflivet Han havde hostet så meget at han slet ikke kunne stå op, så havde han ringet til dyrlægen og bad ham om at aflive:( Vi fik ikke noget som helst at vide om det og det gjorde hans ejer og part heller ikke! Eskild på gården er Lukas ejers Morfar! Hver dag ude på folden vrinsker Scarlett efter ham:(
Hvad syntes i om historien? INGEN DÅRLIGE KOMENTARE!!!!
jul 2013
Følger: 50 Følgere: 42 Heste: 5 Emner: 58 Svar: 175
maj 2007
Følgere: 41 Emner: 131 Svar: 8.703
hvis det bare er en opdigtet historie, er den meget tynd, og intet sigende..
aug 2013
Følger: 3 Følgere: 2 Heste: 2 Emner: 16 Svar: 73
Jeg er ikke så gammel så jeg gjorde mit bedte for at skrive alle detaljerne!
dec 2011
Følger: 28 Følgere: 21 Heste: 4 Emner: 143 Svar: 1.816
-Jo jo hesten må ikke lide. Men jeg vil da blive meget forbavset ovr at ligepludselig høre / ringet op, at min hest er blivet aflivet.
Trist historie
Heste knytter sig, og slipper dem aldrig
Min gamle 'part' Mickey ( en Quarter pony i 20'erne ) havde en veninde som nok snart rundede de 30. Men den ældste blev aflivet da den faldt på folden. Også blev Mickey aflivet følgende, fordi den ikke kunne finde sin veninde. Den var simpelhen så stresset osv den ikke spiste. Hun kunne ikke leve uden sin veninde
Det rør' mig meget at hører om din historie
aug 2013
apr 2012
Følger: 62 Følgere: 42 Heste: 2 Emner: 31 Svar: 147
aug 2013
Lille Lukas