16. mar 2005 Følger: 43 Følgere: 36 Heste: 2 Emner: 1.984 Svar: 10.046
Åh Lukas... Lille pus... {{forumTopicSubject}}
´Det var godt nok en forpustet Looksen jeg mødte i stalden... Hans under dækken var faldet af og han efter ham i den ene af bestropperne, så han rendte sur og irriteret rundt på folden, med det hængende efter sig. Og efter det godt mudrede dækken kom de "modige" hestevenner, som prøvede at slå den onde løve ihjel som jagtede den gode Looksen.
Så jeg måtte ud og redde ham... men han var ikke sådan til at redde, for han ville ikke hen til mig(det er hvad der sker når man ikke lige får talt med ham hver dag)...
Tilsidst lykkedes min vovede mission og jeg fik fjernet det onde dækken... Det var helt i stykker, så nu må han nøjes med sit tynde dækken som lå over...
jeg ville så sende ham væk, men hyppen mente at nu havde han fanget mig, og så skulle jeg ikke slippe så let.
Han kom med ind i stalden og så holdte han pisken over mig, så jeg kunne ordne hans boks til UG(den er krævende den hest).
Mens jeg fejede staldgang fik han lov til at inspiserere den nydeligt klargjorte boks, og det var i orden, med en stjerne endda
Så kom han ud, og blev striglet... Uh... han strålede til sidst...
Så gjorde jeg noget vovet jeg hentede sadel og trense, og så skulle vi ellers gå tur... Og idag kan vi nu fejre at de er 4 måneder!!!! siden han sidst har bukket...
Turen gik fint, bortset fra at mulen så spøgelser og trolde alle vegne... Mig... jeg så nogen der var på vej ind i deres bil, en cykel og en postkasse... Og så er det jo heldigt at jeg har en hyp der ser alle farerne
Da vi kom forbi en af foldene hvor en hingst gå, så skulle Lukas lige vise hvor god han var med sin sadel, og så var han klar til at spurte hjem...
Jaja... vel hjemme i sikkerhed blev den smukke belønnet med først en spand gulerødder... Og da jeg endelige havde snøvlet mig færdig med udstyret, fik han så sit betfor.... Og så tror man selv at man har gjort det så godt... Men men men... Herren så jo lige at en af de andre fik noget at spise uden han selv fik noget... Og så var han fornærmet...
Men efter at have nusset med ham i tyve minutter var han god igen... Og så fik han lov til at få fri for mig
Hvordan har jeres hestedag været???
maj 2004
Følger: 22 Følgere: 22 Heste: 1 Emner: 58 Svar: 179
Min heste dag har været skøn!
Fik nemlig min nye hest, en trakehnerhoppe efter Kaiser Wilhelm & Schwadroneur(MF), hjem.
Hun kom ind i boksen ved siden af Playboy, og selvom han var hys og sparkede var hun bare så cool. Hun kiggede på ham og så spiste hun sit hø.
Så jeg er bare glad i dag!
Forresten kommer hun herind om lidt, når jeg har fået oploadet billederne, så må i gerne byde velkommen
sep 2004
Følger: 45 Følgere: 43 Heste: 4 Emner: 241 Svar: 2.191
tjo, neilons blev longeret over bomme idag, normalt foregår det i trav og man løfter benene pænt, men idag stak han af i galop gang på gang, og så tog bomme afgangen:S Hmmm, det gad jeg ik bøvle med, så longerede bare:D Det var vældigt morsomt synes neilons, især nårh de små MEGET farlige shetlandsponyer kom skridtende forbi, så røg røven i vejret og han stak af... hmmmm...
Efter det, gik vi en tur:D Og han så også spøgelser alle vejene, jeg så dog intet.... kun en vej med nogle blade på, MEN det er altså FARLIGT når man er 5 og ik vant til at komme i byen:S
jan 2005
Følger: 3 Følgere: 3 Emner: 431 Svar: 2.577
Hehe Rainbow var virkelig bare en vidunderlig dejlig pony <b> Som altid :b </b>
Først trænede vi nogen øvelser hjemme på marken , så tog vi ud i skoven og galoperede rígtig meget , og hun fik trænet hendes muskler lidt ved at skridte op og ned ad bakker xD
<i> Rainbow er verdens bedste pony </i>
nov 2004
Følger: 132 Følgere: 134 Heste: 5 Emner: 231 Svar: 4.020
det der har været mest hestet i dag, er da at jeg har været ude og købe et nyt dressur underlag til drengen, nye bandageunderlag, og så lidt til at gøre ham ren med.
har ikke været ude og ride, kun lukke vores heste ins. (:
jul 2004
Følger: 119 Følgere: 119 Heste: 37 Emner: 27 Svar: 84
Det har været en fin nok hestedag for mig- fik trænet med min hingsteplag og løssprunget en af de andre.
Og hingstene har haft smed idag!
Åh Lukas... Lille pus...