{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.110 visninger | Oprettet:

Valg af sadel {{forumTopicSubject}}

Hej alle sammen.
Jeg står og skal have en ny sadel til min islænder og kunne rigtig godt tænke mig at vide hvilke sadler i vil anbefale og hvilke i bruger.
- Jeg har selv kigget lidt på Draupnir sadel og den nye draupir smart, da den ikke er så dyr som de oprindelige. (Hvad er foreskellen på smarten og de andre draupnir?) udover draupnir har jeg også kigget på karlslund S, topraeiter start og topreiter IQ.

Vil i anbefale nogle af dem?

Mange hilsner.
- Håber at i ville være så søde at give jer tid til at læse dette og give mig gode råd. smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Valg af sadel
  • #1   27. aug 2013 Jeg kender mange der har karlslund sadlerne, og de er ikke glade for dem. De bliver trælse at sidde i efter lidt tid, de bliver hurtigt slidte i læderet så de skifter alle deres ud med Eques.

Top reiter sadlerne kender jeg ikke noget til, udover at start sadel vidst skulle være en kopi af Eques sella. Men om den er god osv ved jeg desværre ikke.

Jeg har selv en Eques sella sadel som jeg har haft i 2 år, den er super holdbar i læderet man kan slet ikke se den er så "gammel", man sidder enormt godt i den, god støtte og så lægger den godt på hesten. De andre Eques sadler er også rigtig gode, men de er udformet på hver deres måde så de støtter forskelligt så det er meget hvad man er til.

Kommentér på:
Valg af sadel

Annonce